Hallo , graag de uitgever Extra Bold édition toevoegen voor de strip Union 60 van Serge Hologne
Geplaatst op 01/01/2025
Citeren
Voor wat ik er kan van terugvinden is dat een prentenboek, en geen strip. En zoals je weet worden prentenboeken niet opgenomen.
https://extra-bold.be/wp-content/uploads/2024/10/Case1.pnghttps://extra-bold.be/wp-content/uploads/2024/10/Case4.png
Geplaatst op 01/01/2025
Citeren
Ik ben daarstraks ook aan het zoeken geweest, en hoewel ergens geschreven stond dat het een strip was, had ik ook ergens gezien dat het die periode van Union "in tekeningen uitbeeldde", dus meer een prentenboek denk ik.
Bedankt, Veter voor de afbeeldingen, ik heb ondertussen niets anders gevonden.
Geplaatst op 01/01/2025
Citeren
Kijk hier begin het oneens zijn over , is het een strip ja of niet , dit is duidelijk het gebrek van deze site , Waarom is er engens een mogelijk om een extra pagina toe te voegen zodat men de strip binnenin ziet of het een strip is ja of nee , Denken jullie echt dat men van kwade wil is ? En of geeft mij een e-mail adres waar ik de foto's kan naar toe zenden !!! met het bewijs dat echt een strip is en niet zomaar op het internet op zoek gaat he , want daar staat ook niet alles hoor !!! , dus geeft de mogelijk aan de verzamelaars om het te bewijzen he . En zeker met strip die een beprekte oplage hebben deze komen niet met iedereen terecht . En zo ook voor andere zaken waar men oneens is he , dat brengt minder stress mee voor iedereen .
Ik ben niet zomaar een verzamelaar heb voor het ogenblik al 7373 strip al in deze databank ingevoerd ( voor mijn verzameling )
en heb al 1120 afbeeldingen toegevoegd aan deze databank , dus denk ik toch dat ik he meen met deze databank hoor .
Dus sta open voor aanpassingen aan deze databank zodat ze nog mooier wordt en ook minder oneens zijn !!!
Dus graag wat antwoorden op de voorstellen alsook van jullie aanbrengen voor verbeteringen .
Vriendelijke groeten en beste wensen voor het nieuwe jaar ,
Stripridder
Geplaatst op 02/01/2025
Citeren
Iemand heeft het intussen toegevoegd op LD, en daar kan ik zien dat het wel degelijk een strip is.
Ik zal de uitgeverij toevoegen zodat je het album kan toevoegen.
Geplaatst op 04/01/2025
Citeren
Bedankt Veter , om naar de LD site te gaan kijken ( en die iemand ben ik die deze strip heb toegevoegd ) en nu ga je denken waarom is hij niet bij LD gebleven , wel om de volgende rede hier kan je locatie aanduiden waar de strips zitten en ook afprinten
van je verzameling en of de ontbrekende strips waar je naar op zoek bent , bij LD gaat dat niet .
Geplaatst op 04/01/2025
Citeren
Graag de uitgever Chiquita voor de mini albums van Kuifje > Pas op voor de gorilla - op een morgen te Molensloot - De gevaren van de woestijn - Top-ontmoeting , deze werden uitgeven door Chiquita .
Geplaatst op 24/01/2025
Citeren
Uitgever Sanoma toevoegen voor de Disney krant , was een gratis bijlage van de krant Het Laatste Nieuws .
Geplaatst op 07/02/2025
Citeren
Origineel geplaatst door Stripridder
Uitgever Sanoma toevoegen voor de Disney krant , was een gratis bijlage van de krant Het Laatste Nieuws .
Sanoma staat er al lang in, hoor.
Geplaatst op 07/02/2025
Citeren
Graag de uitgeverij ALMAR p.v.b.a. te Wervik voor de strip Wervik vroeger en nu . Voor meer info zie LD36944 zal daar een extra pagina toevoegen zodat je ziet dat het een strip is .
Geplaatst op 10/02/2025
Citeren
Hallo wordt deze uitgever nog aangemaakt ?
Geplaatst op 16/02/2025
Citeren
Ik vind Publi Almar wel terug als drukker, maar niet als uitgever, vandaar ben ik wat terughoudend.
Het lijkt me dat het eerder "Stad Wervik" als uitgever is.
Info volgt.
Geplaatst op 17/02/2025
Citeren
Mooi, goed onderzoek. Ik mag dat wel. Zeker als nu wereldleiders onzin verkopen als ware het ‘gezond verstand gebruiken’…
De wetenschapper in mij zag ook nog geen uitgeverij.
Geplaatst op 18/02/2025
Citeren
En wie wordt de uitgever Almar of de werkgroep 68 in opdracht van het stadsbestuur van Wervik .
Waarom stel ik deze vraag heb al mee gemaakt met de strips die uitgeven worden door Culturele vereniging Spirit Temse dat die als uitgever wordt afgekeurd !!!! want er staat standaard ook op de kaft !!! wat ik dan als tweede uitgever beschouw !!!
Want ze zijn samengesteld door spirit , maar dat mag niet van Veter . Met als gevolg als nu spirit oproept je niet alles krijgt wat deze vereniging heeft uitgegeven !!!
Dus wat wordt het ? graag een duidelijk antwoord !
En nog een bijvraag hoeveel strip mag je per dag ingeven zonder dat ze verloren gaan ? Want ik had een ganse reeks ingeven 45 stuks , maar er zijn er 12 die verloren zijn gegaan ! want na een week zonder niet goed of afgekeurd zijn , mag ik deze als verloren gegaan zijn . Want nu zijn ze al een verder reeks begonnen .
Geplaatst op 20/02/2025
Citeren
En wie wordt de uitgever Almar of de werkgroep 68 in opdracht van het stadsbestuur van Wervik .
Waarom stel ik deze vraag heb al mee gemaakt met de strips die uitgeven worden door Culturele vereniging Spirit Temse dat die als uitgever wordt afgekeurd !!!! want er staat standaard ook op de kaft !!! wat ik dan als tweede uitgever beschouw !!!
Want ze zijn samengesteld door spirit , maar dat mag niet van Veter . Met als gevolg als nu spirit oproept je niet alles krijgt wat deze vereniging heeft uitgegeven !!!
Spirit is de opdrachtgever, Standaard de uitgever. Vandaar.
Voor Wervik is het nog wat gecompliceerder, vandaar het late antwoord.
En nog een bijvraag hoeveel strip mag je per dag ingeven zonder dat ze verloren gaan ? Want ik had een ganse reeks ingeven 45 stuks , maar er zijn er 12 die verloren zijn gegaan ! want na een week zonder niet goed of afgekeurd zijn , mag ik deze als verloren gegaan zijn . Want nu zijn ze al een verder reeks begonnen .
In principe gaat er niets verloren, maar er staan er nog 44 in de wachtrij. Over welke strips gaat het?
Geplaatst op 22/02/2025
Citeren
Onder tussen zijn deze al toch ingezet door iemand , ben nu al aan het volgende jaar van Disneykrant bezig , deze staan er pas van gisteren in .
Geplaatst op 22/02/2025
Citeren
Graag Taxandriamuseum voor de volgende strips , Van mannekesblad tot strip zie lastdodo 40270 en de strip het verleden in beeld - geschiedenis in strips lastdodo 40267 , En hoe zit het nu met de strip Wervik vroeger en nu welke is de uitgever ? voor extra info lastdodo 36944 .
Ik zie jullie antwoord graag tegemoet .
Geplaatst op 26/03/2025
Citeren
Hallo als ik in de zoekbalk Taxandria schijf , kom ik uit bij in het midden staat Taxandria en de reeks Yalek staat bij nr 8 in deze reeks Taxandria maar zonder vzw erbij , is dit de zelfde uitgeverij ? in beide strips staat als uitgever Taxandriamuseum de Warande , als het de zelfde uitgever gebruik ik deze dan ? anders moet je hem aanmaken Dank u , graag een antwoord als ook welke uitgever gebruik ik voor de strip Van Wervik .
Geplaatst op 27/03/2025
Citeren
@stripridder, probeer duidelijke zinnen te maken, anders begrijpen we je opmerkingen niet altijd goed.
Bedoel je dat er op het midden van de cover "Taxandria vzw" staat? Dat is inderdaad de uitgeverij "Taxandria".
Achtervoegsels "vzw", "nv", enz laten we effectief weg. Dat gebeurt ook bijvoorbeeld bij Standaard (ipv Standaard Uitgeverij) of bij Marvel (ipv Marvel Comics).
Enkel waar nodig om onlogische namen te hebben ("De kleine uitgeverij" kan je niet "de kleine" noemen) of om verwarring te vermijden tussen uitgeverijen (bv tussen het Amerikaanse "Angel Entertainment" en het Japanse "Angel Shuppan"), of tussen imprints ("Dark Horse Comics" versus "Dark Horse Books") gebruiken we die achtervoegsels.
Geplaatst op 27/03/2025
Citeren
Graag toevoegen:
J.N. Voorhoeve, Den Haag
Ik heb een stripboek van deze uitgeverij kunnen kopen. (de mattenmaker van Steenwijk), zal ik toevoegen als de uitgever erin staat.
Geplaatst op 08/04/2025
Citeren
Prima, album staat ook erin nu.
Geplaatst op 08/04/2025
Citeren
Graag uitgever toevoegen: La boîte à bulles
Geplaatst op 24/04/2025
Citeren
Graag uitgever Chelsea House Publishers toevoegen.
Hebben o.a. Dick Tracy The Thirties uigegeven.
Geplaatst op 15/06/2025
Citeren
Bedankt voor de info over het uitgegeven album
Chelsea House Publishers is toegevoegd
Geplaatst op 15/06/2025
Citeren
Graag uitgeverij Kurriweust spesjal toevoegen voor de strip zieke Loe
Geplaatst op 12/10/2025
Citeren