Nieuwe profiel en registratiepagina

Crew
Avatar Surya
13237
In het kader van de vernieuwingen die we stelselmatig doorvoeren, is de profielpagina aangepast. Op deze pagina kan je je account- en persoonlijke gegevens aanpassen. Voorlopig beperkt zich dat tot je geslacht en geboortedatum, maar in de toekomst zal dit uitgebreid worden.
Je kan deze pagina vinden door op de homepagina over je naam te bewegen en dan uit het submenu 'Mijn profiel' te kiezen.

Deze pagina huisvest echter ook de nieuwe registratieprocedure. Je kan voorlopig nog steeds registreren via het forum, maar als je vanop de homepagina kiest om te registreren, kom je op de vernieuwde registratieprocedure terecht. Deze beperkt alles tot het strict noodzakelijke, zodat je niet meer tijd moet spenderen aan het registreren dan echt nodig is. Zo kan je nu veel vlugger aan de slag met de site.

Ook zijn de home-, recensie- en interviewpaginas wat bijgestuurd sinds de laatste versie.
Geplaatst op 26/11/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/11/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Op mijn leeftijd ben ik blij dat ik geboortedatum kan aanpassen, maar geslacht hoeft nu echt niet hoor Surya :D
Geplaatst op 26/11/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 26/11/2014
Crew
Avatar Surya
13237
Tja, dat kan altijd he, we willen de mensen niet beperken :)

Het is ook zo dat deze 2 velden niet langer ingevuld worden tijdens de registratie, dus kunnen nieuwe gebruikers ze meteen na het registreren ingeven als ze dat willen.
Geplaatst op 26/11/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/11/2014
Crew
Avatar $tripofiel
3313
Tweeslachtig, dat is toch niet echt nodig hé? ;)
Geplaatst op 26/11/2014 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 26/11/2014
Crew
Avatar Surya
13237
Tja, in sommige landen is dat een erkend geslacht. En als je nu echt zo geboren wordt en je als dusdanig wil indentificeren, wie ben ik dan om dat te beletten?
Geplaatst op 26/11/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/11/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
echte strippers zijn breedenkend, idd :)
Geplaatst op 26/11/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 26/11/2014
Origineel geplaatst door Surya
Tja, in sommige landen is dat een erkend geslacht. En als je nu echt zo geboren wordt en je als dusdanig wil identificeren, wie ben ik dan om dat te beletten?


(y)
Geplaatst op 26/11/2014 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 26/11/2014
Crew
Avatar $tripofiel
3313
Origineel geplaatst door Surya
Tja, in sommige landen is dat een erkend geslacht. En als je nu echt zo geboren wordt en je als dusdanig wil indentificeren, wie ben ik dan om dat te beletten?


Dan voel je je toch één van de twee, denk ik dan? ?(
Geplaatst op 27/11/2014 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 27/11/2014
Crew
Avatar Surya
13237
Hoe kies je daar nu in?

"like all individuals, some intersex individuals may be raised as a certain sex (male or female) but then identify with another gender identity later in life, while most do not"
Wikipedia to the rescue
Geplaatst op 27/11/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/11/2014