Arman & Ilva - Sherpa

Crew
Avatar witam
5316
Momenteel staat Arman & ilva van Sherpa gesorteerd volgens uitgave-datum.. Echter zelf geven ze aan dat Regina dat gaat uitkomen eigenlijk deel 1 is.

"De Khing-collectie, waarin o.a. alle verhalen van Arman & Ilva in optimale kwaliteit worden herdrukt, begint zijn voltooiing te naderen. Lange tijd dachten we dat de eerste drie verhalen geen originelen meer bestonden, maar omdat die toch nog teruggevonden zijn in de archieven van de Toonder Studio's, zal Sherpa ze in 2015 alsnog publiceren. In 2016 volgt dan het afsluitende deel 16, De kolonisten.
Van het allereerste avontuur, Regina, zal bovendien een eenmalige LUXE uitvoering verschijnen, met linnen rug, gesigneerd door tekenaar Thé Tjong-Khing en met als speciale bijlage een uniek drukkcliché van één van de 92 stroken van het verhaal. Deze clichés, die in 1969 werden gebruikt om de strips in kranten af te drukken, lagen al die tijd opgeborgen in de archieven van de Toonder Studio's, die pas onlangs werden opgeruimd."

Hernummeren we volgens de volgorde der avonturen (zoals de volgorde van de andere uitgave van A & I) of behouden we de chronologie van uitgave door Sherpa als volgorde?
Geplaatst op 11/12/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 11/12/2014
Crew
Avatar woelfie
4103
't is al een oude post, maar met de aankondiging van de uitgave van het eerste verhaal "Regina" nog even oprakelen.
Sherpa geeft alle verhalen opnieuw uit. Deze uitgave is niet genummerd, maar ze geven zelf een virtuele nummering die overeenkomt met de chronologie van de verhalen.
Voor mij mag daarom alles hernummerd worden volgens deze chronologie. Indien geen bezwaar is dat een werkje dat ik gerust op mij wil nemen één van de komende dagen.
Geplaatst op 01/07/2015 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 01/07/2015
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door woelfie
't is al een oude post, maar met de aankondiging van de uitgave van het eerste verhaal "Regina" nog even oprakelen.
Sherpa geeft alle verhalen opnieuw uit. Deze uitgave is niet genummerd, maar ze geven zelf een virtuele nummering die overeenkomt met de chronologie van de verhalen.
Voor mij mag daarom alles hernummerd worden volgens deze chronologie. Indien geen bezwaar is dat een werkje dat ik gerust op mij wil nemen één van de komende dagen.


Oh ja.. graag, want ik vind de huidige nummering niet logisch
Geplaatst op 01/07/2015 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 01/07/2015
Crew
Avatar Surya
13261
Inderdaad. En ze hebben nu opnieuw een album aangekondigd met nr 2
Geplaatst op 01/07/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/07/2015