Ingeven nieuwe strips opnieuw mogelijk

Crew
Avatar Surya
13260
Het ingeven van nieuwe strips is nu opnieuw mogelijk en wel met een nieuwe, verbeterde ingavemethode.

Deze methode maakt gebruik van aangepaste javascript code, het is mogelijk dat u de pagina één maal moet verversen voor alles helemaal werkt, omdat het kan zijn dat de oude code gecached is door uw browser.
Geplaatst op 11/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/12/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Heb het geprobeerd en ging vlot. Maar kan niet vergelijken met hoe het vroeger ging... ;)
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 12/12/2014
Avatar Okki
9
Na een bezoek aan jullie nieuwe pagina verdwijnen mijn vinkjes voor In bezit en Verlanglijstje als sneeuw voor de zon en komen ook niet terug na het verversen van de pagina. Ik vrees dat door jullie vernieuwingsdrang al mijn werk voor niks is geweest!!
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Okki
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Surya
13260
Origineel geplaatst door Okki
Na een bezoek aan jullie nieuwe pagina verdwijnen mijn vinkjes voor In bezit en Verlanglijstje als sneeuw voor de zon en komen ook niet terug na het verversen van de pagina. Ik vrees dat door jullie vernieuwingsdrang al mijn werk voor niks is geweest!!

Staan de strips nog in je collectie, maar dan met een verkeerde aanduiding?

Ik heb inmiddels zelf op de site uiteraard al uitgebreid getest met toevoegen en aanpassen van collectie gegevens. Tot nu toe heb ik daarbij zelf niets dergelijks opgemerkt.
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2014
Avatar Okki
9
De strips staan er nog maar alle vinkjes zijn weg!
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Okki
Geplaatst op 12/12/2014
Avatar Okki
9
Origineel geplaatst door Okki
De strips staan er nog maar alle vinkjes zijn weg!


Vinkjes zijn verdwenen bij de letter 'K'. Daar was ik bezig toen de misère begon. Ik durf geen andere letter meer te kiezen.
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Okki
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Surya
13260
En dat is het gevolg van op een strippagina iets aan te passen aan je collectie?
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2014
Avatar Okki
9
Origineel geplaatst door Surya
En dat is het gevolg van op een strippagina iets aan te passen aan je collectie?

Ik ging naar de lijst van de letter K o die dus de nieuwe layout had - en plaatste een vinkje. Ik kon nergens een save optie vinden dus heb ik de pagina weer verlaten. ik zag gelijk op de overzicht pagina dat er opeens 70 strip van mijn verlanglijst waren verdwenen. Toen ik dat checkte bleek ook dat de vinkjes van de strips in bezit verdwenen waren
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Okki
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Surya
13260
Origineel geplaatst door Okki
Origineel geplaatst door Surya
En dat is het gevolg van op een strippagina iets aan te passen aan je collectie?

Ik ging naar de lijst van de letter K o die dus de nieuwe layout had - en plaatste een vinkje. Ik kon nergens een save optie vinden dus heb ik de pagina weer verlaten. ik zag gelijk op de overzicht pagina dat er opeens 70 strip van mijn verlanglijst waren verdwenen. Toen ik dat checkte bleek ook dat de vinkjes van de strips in bezit verdwenen waren

Sorry hoor, maar ik volg niet. Kan je me de links geven van de paginas waar je het over hebt en duidelijk aangeven waar je niet kon opslaan? Aan het oude collectiebeheer ben ik nog niet aangekomen, en dat ziet er toch nog uit zoals voorheen?
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2014
Avatar Okki
9
De link naar het overzicht van de letter K:
http://www.stripinfo.be/member_collection.php?member=Okki&letter=K

In het gehele overzicht ontbreken de vinkjes bij in bezit' en 'verlanglijst'
Als ik klik op de naam van een strip dan ga je naar het overzicht van die strip. Dat overzicht is in nieuwe stijl. als ik de status van een verhaal wil wijzigen van Verlanglijst naar in bezit dan is er geen save knop aanwezig

Mvg. Paul

P.S.
Ik wilde een jpg (150kb) als bijlage meesturen maar ik krijg een foutmelding dat de upload is mislukt
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Okki
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Surya
13260
Ah neen, dat klopt. Je moet ook niet saven, je zou een popup moeten krijgen. Mogelijks moet je de pagina eens verversen (druk op F5) zodat je browser alle nieuwe code gebruikt.
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2014
Avatar Okki
9
Ah, ik zie de popup nu voor het eerst!
Het spijt me te moeten melden dat niet elke wijziging een verbetering is.

Daarnaast is er nog het problem dat alle vonkjes bij de letter K verdwenen zijn. Het toevoegen op de overzichtspagina van de letter K werkt niet. Je kunt de vinkjes wel zetten maar na klikken op de knop 'Aanpassingen opslaan' zijn de vinkjes weer weg! (zucht)
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Okki
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Surya
13260
Origineel geplaatst door Okki
Daarnaast is er nog het problem dat alle vonkjes bij de letter K verdwenen zijn. Het toevoegen op de overzichtspagina van de letter K werkt niet. Je kunt de vinkjes wel zetten maar na klikken op de knop 'Aanpassingen opslaan' zijn de vinkjes weer weg! (zucht)

Ik denk dat ik weet waar dat kan aan liggen, ik kijk er nu meteen naar
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Surya
13260
Origineel geplaatst door Okki
Daarnaast is er nog het problem dat alle vonkjes bij de letter K verdwenen zijn. Het toevoegen op de overzichtspagina van de letter K werkt niet. Je kunt de vinkjes wel zetten maar na klikken op de knop 'Aanpassingen opslaan' zijn de vinkjes weer weg! (zucht)

Het was inderdaad wat ik dacht dat het was. Ik heb het aangepast en het zou nu opnieuw moeten werken.
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2014
Avatar Okki
9
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door Okki
Daarnaast is er nog het problem dat alle vonkjes bij de letter K verdwenen zijn. Het toevoegen op de overzichtspagina van de letter K werkt niet. Je kunt de vinkjes wel zetten maar na klikken op de knop 'Aanpassingen opslaan' zijn de vinkjes weer weg! (zucht)

Het was inderdaad wat ik dacht dat het was. Ik heb het aangepast en het zou nu opnieuw moeten werken.


Beste Surya, ik kan melden dat het overzicht weer klopt incluis alle vinkjes!

Paul

PS. Misschien moeten Julie toch nog eens kijken naar het toevoegen van nieuwe strip met al die popups
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Okki
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Surya
13260
Ik ben er al over aan het nadenken hoor, maar ik moet eerst enkele andere dingen aanpassen.
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2014
Dag,

Ik heb de laatste maanden heel wat stripcovers verbeterd ( backcovers toegevoegd enz.) Ik zie in de nieuwe versie geen backcovers meer staan.
Komen ze nog terug, en hoe zit het met de vergrotingen? Afbeeldingen van backcovers zijn wel heel dikwijls belangrijk om het onderscheid in druk te bepalen. Mijn vraag nu, moet ik ze nog toevoegen of niet?

Raoul
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
raoulamelinckx
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar woelfie
4102
Beste Raoul,
het is inderdaad zo dat momenteel de vergrotingen en de achtercovers nog niet zichtbaar zijn, maar dat zal zeer binnenkort in orde komen.
Ik denk dat het idd beter was om eerst de pobleempjes op te lossen alvorens dit "luxeprobleem" aan te pakken ;)

In principe kan je blijven toevoegen, maar je kan momenteel niet zien of ze er al op staan, dus ik denk dat je beter even kan wachten om onnodig werk te vermijden.
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Dit is een tijdelijk probleem. Onze webmaster is nog bezig met heel wat bugjes na deze grote site-update.
Maar je kan beter wachten met toevoegen tot dit in orde is. Noch jij noch wij kunnen op dit ogenblik zien of er grote of goede covers aanwezig zijn .
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 12/12/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Oeps, Woelfie was ook bezig met een antwoord.
Geplaatst op 12/12/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 12/12/2014
Ik ben ook erg geschrokken van de nieuwe site. Ik hoop dat de problemen met de vergrotingen en achterzijden weer snel terugkomen.

Bedoelde dat ik snel weer normaal alles wil kunnen bekijken en covers wil kunnen toevoegen.

Iedere verandering is (niet direct) een verbetering, hopelijk gaan de bugs er snel uit.
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 13/12/2014
Origineel geplaatst door simonstrip
Ik ben ook erg geschrokken van de nieuwe site. Ik hoop dat de problemen met de vergrotingen en achterzijden weer snel terugkomen.


euh, je wilt problemen?
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 13/12/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
What's your problem? You are my problem! :)
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 13/12/2014
Avatar MartinMnd
686
Ik heb gisteren ook een aantal strips ingevoerd. De meesten staan nu op de site, maar dan zonder de covers die ik had toegevoegd. Moet ik die opnieuw uploaden, of verschijnen die alsnog later?

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=253795
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=253796
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=253798
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=253799
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
MartinMnd
Geplaatst op 13/12/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Er is nog een probleem met de covers. Bij het toevoegen van strips worden die covers voorlopig niet opgeslagen. Surya is daar nog mee bezig.
Maar je kan ze wel opnieuw toevoegen, dat werkt wel.

Sorry voor het ongemak.
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/12/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
de nero die ik toegevoegd heb is gecoverd!
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 13/12/2014
Origineel geplaatst door Fumetti
What's your problem? You are my problem! :)


No I'm not.
Lees je zin eens ;)
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 13/12/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
is een conversatie uit film, dus vraag en antwoord. Schoot me te binnen toen je het probleem van het probleem aankaartte dat je niet terug wilde :)
bij elke zin hoorde nog de aanspreektitel asshole, maar dat had ik toch maar geskipt

en de vraag van 1 miljoen zou dan kunnen zijn: welke film?
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 13/12/2014
Origineel geplaatst door simonstrip
Ik ben ook erg geschrokken van de nieuwe site. Ik hoop dat de problemen met de vergrotingen en achterzijden weer snel terugkomen.

Bedoelde dat ik snel weer normaal alles wil kunnen bekijken en covers wil kunnen toevoegen.

Iedere verandering is (niet direct) een verbetering, hopelijk gaan de bugs er snel uit.


De site op zich ziet er prima uit, alleen de pop-ups zijn niet zo leuk.
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 13/12/2014
Crew
Avatar $tripofiel
3312
Ik vind het verschrikkelijk om strips aan mijn collectie toe te voegen, soms is een vernieuwing inderdaad niet altijd beter... :(
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 13/12/2014
Avatar Deecee1
1350
Oeps .... mijn nog te lezen strips zijn grotendeels verdwenen ?(.
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 13/12/2014
Avatar MartinMnd
686
Origineel geplaatst door Deecee1
Oeps .... mijn nog te lezen strips zijn grotendeels verdwenen ?(.


Ah ja, je zoekt je dan een ongeluk. Blijkbaar was de stapel niet al te groot, anders zou het wel erg lastig kwijtraken zijn :D
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
MartinMnd
Geplaatst op 13/12/2014
Avatar Deecee1
1350
Origineel geplaatst door MartinMnd
Origineel geplaatst door Deecee1
Oeps .... mijn nog te lezen strips zijn grotendeels verdwenen ?(.


Ah ja, je zoekt je dan een ongeluk. Blijkbaar was de stapel niet al te groot, anders zou het wel erg lastig kwijtraken zijn :D


Ik bedoel op het forum ....
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 13/12/2014
Avatar MartinMnd
686
Origineel geplaatst door Deecee1
Origineel geplaatst door MartinMnd
Origineel geplaatst door Deecee1
Oeps .... mijn nog te lezen strips zijn grotendeels verdwenen ?(.


Ah ja, je zoekt je dan een ongeluk. Blijkbaar was de stapel niet al te groot, anders zou het wel erg lastig kwijtraken zijn :D


Ik bedoel op het forum ....


Dat snap ik haha badaboom. Slechte grap blijkbaar, maar ik moest er zelf wel om lachen...
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
MartinMnd
Geplaatst op 13/12/2014
Avatar Deecee1
1350
Origineel geplaatst door MartinMnd
Origineel geplaatst door Deecee1
Origineel geplaatst door MartinMnd
Origineel geplaatst door Deecee1
Oeps .... mijn nog te lezen strips zijn grotendeels verdwenen ?(.


Ah ja, je zoekt je dan een ongeluk. Blijkbaar was de stapel niet al te groot, anders zou het wel erg lastig kwijtraken zijn :D


Ik bedoel op het forum ....


Dat snap ik haha badaboom. Slechte grap blijkbaar, maar ik moest er zelf wel om lachen...


Geert Hoste zal u nog contacteren ... 8).
Geplaatst op 13/12/2014 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 13/12/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
. Slechte grap blijkbaar, maar ik moest er zelf wel om lachen...


De kwaliteit van een grap is bijzonder relatief maar als je er zelf mee kon lachen voor jou een goei :)
Geplaatst op 14/12/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 14/12/2014