Vernieuwde reeks/strip pagina

Crew
Avatar Surya
13250
Sinds enkele dagen is de reeks en strippagina grondig vernieuwd. Uiteraard is alles nu responsive.

Wij berichten dit nu pas omdat we daardoor tijd hadden nog wat dingen bij te schaven.

Enkele dingen die nieuw/anders zijn
- In het overzicht van de reeks staat een boekje bij elke strip die in je collectie zit
- Het onderdeel om strips in je collectie te beheren is nu veel compacter en neemt minder plaats in op het scherm. We begrijpen dat niet iedereen deze nieuwe methode handig vindt, we zullen het binnenkort mogelijk maken te kiezen tussen de nieuwe of oude methode
- Bij het verwijderen van een strip uit de collectie, wordt je gewaarschuwd als er mogelijks waardevolle informatie verloren zou gaan.

Momenteel ontbreken er nog 2 functionaliteiten die voorheen wel beschikbaar waren
- Het uitvergroten van de cover
- Het bekijken van de achtercover
Deze twee functionaliteiten zullen binnenkort opnieuw toegevoegd worden
Geplaatst op 15/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/12/2014
De site wordt steeds beter, je moet even doorhebben hoe al dat nieuwe spul werkt.

Wordt alles op de site responsive? Als ik nu naar mijn collectie ga is alles nog ouderwets.
Geplaatst op 22/12/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 22/12/2014
Crew
Avatar Surya
13250
Dat is inderdaad de bedoeling ja. Ik denk dat ik eerst zorg dat het forum functioneel klaar is, en daarna doe ik verder met het responsive maken van de site. Het collectiebeheer is daarbij de grootste brok.
Geplaatst op 22/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 22/12/2014
Crew
Avatar Iyo74
6895
Origineel geplaatst door simonstrip
De site wordt steeds beter, je moet even doorhebben hoe al dat nieuwe spul werkt.

Wordt alles op de site responsive? Als ik nu naar mijn collectie ga is alles nog ouderwets.

Het is inderdaad de bedoeling dat alles responsive wordt. Voor de rest van de site vernieuwd wordt, moeten er nog enkele bugs opgelost worden. Nog even geduld dus...
Geplaatst op 22/12/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 22/12/2014