Nieuwe uitgever

Crew
Avatar Veter
7823
Toegevoegd
Geplaatst op 19/03/2023 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/03/2023
Avatar Striphens
426
Mag ik van de uitgevers de "SWP"?
Dit is een kleine uitgeverij uit Amsterdam "voor professionals".
Geplaatst op 30/09/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 30/09/2023
Toegevoegd
Geplaatst op 30/09/2023 Citeren
Avatar
HenSadMin
Geplaatst op 30/09/2023
Is het eventueel mogelijk om Purina (of Nestlé die eigenaar is van Purina) als uitgever bij te voegen? Dit voor een promotiestrip van het merk Felix.
Alvast hartelijk dank.
Geplaatst op 08/11/2023 Citeren
Avatar
Valkyrie
Geplaatst op 08/11/2023
Graag ook Aimée de Jongh als uitgever toevoegen voor materiaal die zij in eigen beheer heeft uitgegeven.
Alvast hartelijk dank.
Geplaatst op 08/11/2023 Citeren
Avatar
Valkyrie
Geplaatst op 08/11/2023
Crew
Avatar woelfie
4070
Origineel geplaatst door Valkyrie
Is het eventueel mogelijk om Purina (of Nestlé die eigenaar is van Purina) als uitgever bij te voegen? Dit voor een promotiestrip van het merk Felix.
Alvast hartelijk dank.

Dit kan eventueel wel. Kan je wel dubbel checken of de uitgever wel degelijk Purina is, of dat het album reclame is voor Purina, maar uitgegeven door een andere uitgeverij (zoals bv Dreft, of GB, of Croky Chips, of Christiaensen - zoek maar eens op deze termen om te weten wat ik bedoel).
Geplaatst op 09/11/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/11/2023
Crew
Avatar woelfie
4070
Origineel geplaatst door Valkyrie
Graag ook Aimée de Jongh als uitgever toevoegen voor materiaal die zij in eigen beheer heeft uitgegeven.
Alvast hartelijk dank.

Voor dergelijke strips is er de uitgeverij "eigen beheer" :)
Geplaatst op 09/11/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/11/2023
Crew
Avatar Veter
7823
En kan je misschien ook eerst eens even de FAQ over het toevoegen van albums lezen? Jammer genoeg zijn ongeveer al je bijdragen foutief toegevoegd, en dus afgekeurd (=verwijderd). 😒
Geplaatst op 09/11/2023 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/11/2023
Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door Valkyrie
Is het eventueel mogelijk om Purina (of Nestlé die eigenaar is van Purina) als uitgever bij te voegen? Dit voor een promotiestrip van het merk Felix.
Alvast hartelijk dank.

Dit kan eventueel wel. Kan je wel dubbel checken of de uitgever wel degelijk Purina is, of dat het album reclame is voor Purina, maar uitgegeven door een andere uitgeverij (zoals bv Dreft, of GB, of Croky Chips, of Christiaensen - zoek maar eens op deze termen om te weten wat ik bedoel).




Het album is reclame voor Purina, maar het trademark ligt bij Nestlé. Ik vermoed dus dat Nestlé als de originele uitgever gezien moet worden. Tot mijn spijt bevat het album weinig bibliografische informatie.
Alvast hartelijk dank voor alle hulp.
Geplaatst op 09/11/2023 Citeren
Avatar
Valkyrie
Geplaatst op 09/11/2023