American Jesus

Avatar Yeshua
7
American Jesus bestaat uit 3 delen die telkens uit 3 issues bestaan en die gebundeld worden in 3 volumes. Momenteel is de reeks verkeerd benoemd als American Jesus: The New Messiah.

Volgens mij moet het als volgt zijn:

American Jesus
1. Chosen
1.1 Issue #1
1.2 Issue #2
1.3 Issue #3
INT 1 Volume 1: Issues #1-3
2 The New Messiah
2.1 Issue #1
2.2 Issue #2
2.3 Issue #3
INT 2 Volume 2: Issues #1-3
3 [wordt verwacht]

Kan dit aangepast worden, zodat ik INT1 en Volume 2 kan toevoegen?

https://imagecomics.com/comics/series/american-jesus
Geplaatst op 26/09/2020 Citeren
Avatar
Yeshua
Geplaatst op 26/09/2020
Crew
Avatar Veter
7823
Nee hoor, het staat goed bij ons. Het is de uitgeverij die hier weer in vreemde kronkels gedacht heeft.
- American Jesus (1e reeks) is uitgegeven als TPB, geen losse delen verschenen, is dus ook geen bundeling, en kreeg als boektitel 'Chosen'. Die hebben we nog niet op de site
- De volgende reeks is verschenen als 'American Jesus: The New Messiah' (zie ook het colofon in de losse delen, zie ook de site waar je naar verwijst) , drie losse delen, en intussen dus ook gebundeld als nummer 2 in de overkoepelende volgorde. Die bundel hebben we nog niet op de site.
- En ik vermoed dat de 3e reeks die verwacht wordt, ook een aparte reekstitel zal krijgen, en die zullen we dus ook zo op de site zetten.
Geplaatst op 26/09/2020 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/09/2020
Avatar Yeshua
7
Ik heb het originele eerste deel hier liggen, die wordt niet vermeld op de site en heet:

American Jesus
Book one: Chosen

Gepubliceerd in 2004 (978-1-60706-006-2) en binnenin staat:

Some contents originally published in single-issue format as Chosen #1-3 by Dark Horse Comics.

Als ik beide delen wil toevoegen moet ik dan 2 nieuwe reeksen aanmaken?

American Jesus: Book One: Chosen

en

American Jesus: Chosen

Of enkel de laatste en daar dan Book One en Volume One onderbrengen?
Geplaatst op 26/09/2020 Citeren
Avatar
Yeshua
Geplaatst op 26/09/2020
Crew
Avatar Veter
7823
Ah ok. Dan is dat eigenlijk een heruitgave van de Dark Horse uitgave 'Chosen', en die is wel reeds aanwezig.
Deze moet dan toegevoegd worden als alternatieve uitgave, maar tegelijk onder een andere reekstitel. Dat is misschien wat ingewikkeld, ik zal die zelf al toevoegen. Jij kan dan nog eventueel de bundeling van The New Messiah toevoegen, als je wil.

American Jesus
Geplaatst op 26/09/2020 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/09/2020
Avatar Yeshua
7
Komt in orde. Bedankt!
Geplaatst op 26/09/2020 Citeren
Avatar
Yeshua
Geplaatst op 26/09/2020
Avatar Yeshua
7
Origineel geplaatst door Veter
Jij kan dan nog eventueel de bundeling van The New Messiah toevoegen, als je wil.

American Jesus


Dat heb ik gedaan. Hopelijk op de correcte manier.

Er viel me wel iets op bij 'American Jesus - Chosen 9781534316621.

Chosen

De cover toont aan de onderkant 'Book One'. Ik héb deze uitgave, zelfde ISBN, maar deze heeft een andere cover, nl. ipv 'Book One' staat er 'Volume One'. Voor een andere cover wordt het ISBN niet aangepast?

"mijn" cover kan je hier terugvinden:
Geplaatst op 27/09/2020 Citeren
Avatar
Yeshua
Geplaatst op 27/09/2020
Crew
Avatar Veter
7823
Die foute cover is blijkbaar algemeen verspreid, ik had op een paar plaatsen vergeleken en overal dezelfde cover gevonden, en dus verondersteld dat het de juiste was.
Die foute is intussen verwijderd. Bedankt voor het melden.

Jouw link is onbruikbaar door het sitelogo
Geplaatst op 27/09/2020 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/09/2020
Crew
Avatar woelfie
4069
Origineel geplaatst door Veter
Ah ok. Dan is dat eigenlijk een heruitgave van de Dark Horse uitgave 'Chosen', en die is wel reeds aanwezig.

Ai ai ai, waarom maken die uitgevers het allemaal zo moeilijk 8(
Gelukkig hebben we Veter hier nog om enige orde in de wanorde te brengen :D
Geplaatst op 28/09/2020 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 28/09/2020
Crew
Avatar Fumetti
3673
Ook al zijn we dat "gewoon" van Veter, ik blijf dat toch onvoorstelbaar vinden! Dikke merci, Veter!
Geplaatst op 01/10/2020 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 01/10/2020