Zygus n° 93 en 94

Avatar Lachie
1
Op 30 december 2021 kwam ik op de middag van het werk en werd aan de verkeerslichten aangesproken door een jongeman die ten voordele van startende striptekenaars/schrijvers strips verkocht aan een actieprijs van 2 voor 10 euro i.p.v. 10€/stuk. Ik was in mijn goede doen en wil mensen met een uitzonderlijk talent wel steunen, dus kocht er 2 stuks.
Na nieuwjaar, toen ik tijd had om de boekjes door te nemen en op hun kwaliteit te beoordelen, werd ik écht kwaad.
1. de normale prijs van de uitgave per boekje is 5 € en geen 10 € zoals de man aan de verkeerslichten stelde = oplichting
2. de oplossingen van de quiz in Zygus n° 93 zijn niet juist ! jammer dat de redactie daar onvoldoende aandacht aan geeft

Maar... los van bovenstaande ergernissen vind ik dat er nog toekomst is voor sommige van jullie.
Succes ! Maar dan liefst op een eerlijke manier.
Geplaatst op 13/02/2022 Citeren
Avatar
Lachie
Geplaatst op 13/02/2022
Crew
Avatar Surya
13237
20 jaar geleden eens een Zygus gekocht. Er is een simpele reden waarom dat niet in de winkel ligt: het is troep. Ik wil gerust opkomend talent stuenen, maar hun selectiecriteria zijn... niet erg streng. De inhoud is gewoon van bedenkelijk niveau. Ik heb er sinds die eerste keer nooit meer een gekocht en zou dat ook niet meer doen.
Geplaatst op 13/02/2022 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/02/2022
Crew
Avatar $tripofiel
3313
Ik heb dat ooit eens gekocht in een lot van strips en denk niet dat ik dat nog heb? 😬

Opkomend talent moet inderdaad gesteund worden, maar er zijn andere middelen tegenwoordig…
Geplaatst op 14/02/2022 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 14/02/2022