Ik geef het op

Avatar Waldorf
479
Drie keer geprobeerd deze toe te voegen, drie keer afgekeurd: Natacha, version originale
Ik geef het op.
Geplaatst op 07/06/2022 Citeren
Avatar
Waldorf
Geplaatst op 07/06/2022
Crew
Avatar Veter
7839
Misschien kan je best eens de FAQ lezen over het toevoegen van albums?
Geplaatst op 07/06/2022 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 07/06/2022
Avatar Waldorf
479
Andermaal gepoogd iets toe te voegen, andermaal gefaald. Ik snap het niet. Ik volg de aanwijzingen in de FAQ's om een nieuwe uitgave van een bestaand album toe te voegen, en dan blijkt het toch fout te zijn. Misschien moet iemand die weet hoe het moet die FAQ's eens nalezen. Ik ben niet erg slim, maar een stappenplan volgen is tot nu toe altijd gelukt.
Enfin, ik wijs jullie op het bestaan van dit boek, zit niet in de database:

https://dupuis.com/johan-et-pirlouit-artiste-edition/bd/johan-et-pirlouit-artiste-edition-la-guerre-des-7-fontaines/94971
Geplaatst op 09/03/2023 Citeren
Avatar
Waldorf
Geplaatst op 09/03/2023
Avatar Striphens
443
Goeiemiddag Waldorf...

Volgens mij zit het boek al wel in de database (een tijdje al zelfs, er zijn nadien ruim 14000 boeken bijgekomen).
Je vindt het betreffende boek hier.
Is dat 'm?
Geplaatst op 09/03/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 09/03/2023
Crew
Avatar woelfie
4102
Origineel geplaatst door StripHens
Goeiemiddag Waldorf...

Volgens mij zit het boek al wel in de database (een tijdje al zelfs, er zijn nadien ruim 14000 boeken bijgekomen).
Je vindt het betreffende boek hier.
Is dat 'm?

Dat is de artist edition van natasja
Het album van Waldorf is een gelijkaardige uitgave van Johan & Pirrewiet
En die staat nog niet in de databank.

@Wledorf, PM me eens je email adres, dan stuur ik je een draft versie van een stripinfo hadnleiding die ik eens gemaakt heb, misschien brengt dat eer duidelijkeheid.
Geplaatst op 09/03/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/03/2023
Avatar Waldorf
479
PM gestuurd.
Geplaatst op 10/03/2023 Citeren
Avatar
Waldorf
Geplaatst op 10/03/2023
Avatar Waldorf
479
Ik heb deze proberen toevoegen, tot twee keer toe. Afgekeurd, natuurlijk. De enigmatische PB's van de afkeurende moderators helpen niet om in te schatten waar het nu weer fout gelopen is.

Buck Danny contre Lady X Artiste Edition
Geplaatst op 14/06/2023 Citeren
Avatar
Waldorf
Geplaatst op 14/06/2023
Crew
Avatar woelfie
4102
Origineel geplaatst door Waldorf
Ik heb deze proberen toevoegen, tot twee keer toe. Afgekeurd, natuurlijk. De enigmatische PB's van de afkeurende moderators helpen niet om in te schatten waar het nu weer fout gelopen is.

Buck Danny contre Lady X Artiste Edition

Er zou mogelijk iets mis lopen in het onderdeel 'Cyclus'. Je mag een cyclus invoeren, maar als er geen cyclus is, moet je dat leeg laten en zeker geen spatie zetten, want dan loopt het systeem mank (en is alles geblokkeerd).
Maar er wordt aan gewerkt.
Geplaatst op 15/06/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 15/06/2023