Goedemiddag, ik ben al 16 jaar een reuze fan van de site om mijn collectie te beheren. Maar de laatste weken ondervind ik heel veel problemen met in te loggen. De site weigert eerst een aantal keer mijn paswoord en dan opeens lukt het wel. Ik kan dan meestal één of twee tabs openen en dan ben ik er weer uit gegooid en dien ik opnieuw in te loggen waarna hetzelfde proces zich opnieuw herhaalt. Ik heb mijn paswoord ook al veranderd maar dan blijft het zelfde euvel zich afspelen.
Mvg
Dominique
AKA Rand Altor
Geplaatst op 07/11/2024
Citeren
is al een hele tijd van 12-10 ze vinden het probleem niet denk ik
Geplaatst op 07/11/2024
Citeren
Ik gebruik ook al jaren stripinfo om mijn strips te beheren. Wanneer komt het weer in orde ?
Geplaatst op 08/11/2024
Citeren
Wanneer de oorzaak van het probleem gevonden wordt.
Geplaatst op 09/11/2024
Citeren
Ik vraag me hetzelfde af want het begint heel vervelend te worden om de site te gebruiken.
Heb gisteren een poging gedaan om een aantal zaken in mijn collectie toe te voegen, maar het ging amper en heb nog heel wat liggen ...
Geplaatst op 14/11/2024
Citeren
Ik begin me zo onderhand af te vragen of de huidige eigenaar het wel waard is om deze site in eigendom te hebben.
Ze doen zo te zien geen ene moer aan de site en laten duizenden gebruikers in de kou staan.
Kunnen jullie de site niet overdoen aan iemand die wel iets om strips geeft? En die wel adequaat probeert de problemen te verhelpen.
Ook nu ontbreekt van de eigenaat weer elk spoor van communicatie.
Geplaatst op 14/11/2024
Citeren
Daar zit je toch op een verkeerd spoor, volgens mij.
Technisch gezien is er inderdaad een nieuwe eigenaar. Maar die heeft in de praktijk niet zoveel met de werking van Stripinfo te maken. Wij krijgen alle faciliteiten (server, dataverkeer, ... waarvoor heel veel dank!!) en krijgen voor de rest alle vrijheid om er onze zin mee te doen. De site werkt door en voor ons, de gebruikers, de mods, de webmaster...
In ruil wordt er een link geplaatst om de strip te kunnen kopen via de site van de nieuwe eigenaar.
Ook voor de problemen die er nu zijn werd de technische staf van de nieuwe eigenaar gecontacteerd en heeft die medewerking geboden.
Er wordt achter de schermen verder gezocht en geprobeerd, maar jammer genoeg lukt het voorlopig niet om het probleem op te lossen.
Maar je hoeft dus niet te wachten op reacties van die nieuwe eigenaar, die kan daar niets over vertellen.
Als we verder iets zinnigs kunnen vertellen zal dat zeker gebeuren. En als de site weer goed functioneert zal dat ook wel duidelijk zijn.
Verder vragen we jullie om nog wat meer geduld.
We begrijpen de frustratie en het ongeduld, toch graag nog wat afwachten...
Geplaatst op 14/11/2024
Citeren
is niet normaal dat dit zo lang duurt voor alleer het opgelost geraakt .. moest dit gebeuren in de prive dan weet je zo al wat de gevolgen zijn
Geplaatst op 17/11/2024
Citeren
kan ik overschakelen naar lastdodo,zonder verlies van collectie
Geplaatst op 18/11/2024
Citeren
Het lijkt beter te gaan. Ik ben al een hele tijd ingelogd en ik word niet meer op gast gezet. Is hoopgevend.
En alle activiteiten die ik aanklik worden gewoon uitgevoerd.
Geplaatst op 18/11/2024
Citeren
Origineel geplaatst door Wijnand
Het lijkt beter te gaan. Ik ben al een hele tijd ingelogd en ik wordt niet meer op gast gezet. Is hoopgevend.
En alle activiteiten die ik aanklik worden gewoon uitgevoerd.
Het is inderdaad al enige tijd beter, maar soms loopt het nog mis. Helaas.
Geplaatst op 19/11/2024
Citeren
Laat ons hopen dat 'het' probleem gevonden en opgelost raakt.
Geplaatst op 19/11/2024
Citeren
werkt nog niet echt goed na 1 aanpassing er terug uit
Geplaatst op 19/11/2024
Citeren
Het probleem blijft inderdaad bestaan. Het is niet beter of niet slechter dan voorheen volgens mij (ik gebruik de site intens op heel wat verschillende momenten van de dag).
Het hangt vooral heel erg af van het moment. En die momenten zijn onvoorspelbaar (waarschijnlijk afhankelijk van het aantal bezoekers?).
Als je geluk hebt kan je een tijdje "redelijk" wat werken (af en toe verbinding verbroken, en snel terug), op de slechte momenten kan je eigenlijk zo goed als niets doen (om de paar klikken verbinding verbroken, en het duurt lang voor je weer verbinding krijgt).
Het kan dus soms wat duren voor het me lukt om de aanpassingen of nieuwe toevoegingen die er door geraakt zijn, goed te keuren. Graag wat geduld daarmee..
Onze webmaster blijft (naast zijn drukke beroepsbezigheden) zeer veel van zijn vrije tijd steken in het zoeken en testen en achterpoortjes proberen...
Dus, frustrerend voor iedereen...
En wat morele steun is dus altijd welkom... 🙌
Geplaatst op 19/11/2024
Citeren
hierbij ook even een dikke thumbs up, en mucho gratitude voor deze site en zijn medewerkers...
Trouble shooting is niet eenvoudig, zeker al niet bij intermitterende problemen, dus alle begrip daarvoor.
Keep up the good works,
JM
Geplaatst op 19/11/2024
Citeren
Origineel geplaatst door geens rudy
is niet normaal dat dit zo lang duurt voor alleer het opgelost geraakt .. moest dit gebeuren in de prive dan weet je zo al wat de gevolgen zijn
Geduld is een schone zaak, en ja het wordt dus nu op de proef gesteld. Je kan en mag er van uitgaan dat de dames/heren techneuten er hard aan werken om een oplossing te vinden om deze prachtige site weer goed werkend in de lucht te krijgen. Tot zover iedereen die hier aan werkt bedankt en nog veel sterkte om alle problemen op te lossen
Geplaatst Gisteren
Citeren
Hartelijk bedankt aan alle vrijwilligers die al jarenlang deze prachtige site onderhouden en vervolledigen!
Ja, het is nu even vervelend, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt!
Wat geduld uitoefenen - en ondertussen nog een mooie strip lezen.
Bedankt, en keep up the good work!
Geplaatst Gisteren
Citeren