ik vind het raar dat sommige datums veranderen van strip beursen in de info zoals
Heistse Strip-DVD-Beurs 2025
zondag 7 december 2025 van 10:00 tot 16:00
en vorige keer stond de stripbeurs van sint truiden in de info vermeld op 14-12-2025
terwijl die op 23 november was ??? ik heb deze stripbeurs dan gemist
Geplaatst op 01/12/2025
Citeren
Origineel geplaatst door geens rudy
ik vind het raar dat sommige datums veranderen van strip beursen in de info zoals
Heistse Strip-DVD-Beurs 2025
zondag 7 december 2025 van 10:00 tot 16:00
en vorige keer stond de stripbeurs van sint truiden in de info vermeld op 14-12-2025
terwijl die op 23 november was ??? ik heb deze stripbeurs dan gemist
Ik zou dat ook raar vinden. Maar... ik zie niet wat je bedoelt voor 'onze'
agenda: volgens mij dé plaats waar stripfestiviteiten (zoals beurs en gala) worden aangekondigd.
Op 7 december aanstaande staat alleen de
presentatie van Bob de Moor en het verhaal over AI op de agenda. De Heistse verzamelaarsbeurs (voor vooral van-alles) werd niet getoond.
Zo ook "Sint-Truiden": dat (strip en vinyl) stond er voor het laatst op 15 juni jongstleden.
Wat bedoel je met jouw opmerking op stripINFO.be? Richt je je pijlen niet op een andere website/agenda-overzicht?
Je kunt, als je wilt, zelf agenda items invoeren: de MODs zullen die dan doorzetten (na controle).
Geplaatst op 01/12/2025
Citeren
die strip beursen stonden aangegeven op de stripinfo en die van heist op de berg was ook er ook bij en ineens zijn die van de lijst verdwenen
Geplaatst op 01/12/2025
Citeren