de nieuwe blake en mortimer

Crew
Avatar T.I.A
3660
vond het een fantastisch boek heiligdom van gondwana smullennn het volgende gaat een epos zijn van twee delen " De Dertig Zilverlingen van Judas " enig nadeel zal zijn lang wachten vo het tweede deel

T.I.A
Geplaatst op 11/04/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 11/04/2008
Avatar Martini
60
Mij viel het eigenlijk een beetje tegen, vooral het einde zou gerust wat langer mogen geweest zijn.

En ik eigenlijk al op Pagina 1 door over wat het verhaal zou gaan. (frustrerend als je weet wat er gaat komen!)
Geplaatst op 14/04/2008 Citeren
Avatar
Martini
Geplaatst op 14/04/2008
Ik ben erg benieuwd naar het tweede deel van de Dertig Zilverlingen. Het eerste deel was eindelijk weer eens een album waar het scenario niet aan alle kanten rammelt. De Sarcofagen van het 6de Continent en Het Heiligdom van Gondwanaland vond ik eerlijk gezegd allen vrij matige tot zelfs zeer zwakke albums. Ik pik opzich een hoop, maar dingen als verwisselen van lichaam is mij veel te veel science fiction voor B&M begrippen.

Blake & Mortimer staat voor mij voor spanning, intrige met een vleugje bovennatuurlijke elemeneten en/of science fiction. Wanneer die zaken de overhand krijgen voel ik mij altijd een beetje bekocht. Alsof de scenarist zich er te makkelijk van af wil maken. Ik had dit overigens ook al met sommige albums van E.P. Jacobs zelf. Zo behoren Het Raadsel van Atlantis en de Valstrik bepaald niet tot mijn favorieten.
Geplaatst op 14/11/2010 Citeren
Avatar
HammerHead
Geplaatst op 14/11/2010