Wij lezen met Suske en Wiske

133
Vanmiddag bovengenoemde reeks geprobeerd in te voeren. Is niet verwerkt :(
Ik weet wel dat het even kan duren voordat ingevoerde gegevens zijn verwerkt, maar omdat latere invoer wel is ingevoerd...

Ook "De Beste Moppen" en "De Leukste Moppen" van Suske en Wiske zijn niet verwerkt. Ik heb daar ook een afbeelding van... :)

Dit geldt ook voor "Tom Stone presenteert....De muzikale maatjes"

Of ben ik WEER te ongeduldig? ?( ?(
Geplaatst op 16/11/2008 Citeren
prick
Geplaatst op 16/11/2008
Crew
7894
Lezen met Suske en Wiske zit nog in de wachtrij.
Ik ben echter geen voorstander dit op te nemen. Dit zijn geïllustreerde kinderleesboekjes, om commerciële redenen allicht geïllustreerd met tekeningen van Suske en Wiske. Ik zou mijn kinderen daar nooit mee leren lezen hebben, maar voor verzamelaars zullen dit waarschijnlijk hebbedingetjes zijn.
Waarmee ik wil zeggen dat dit misschien wel past op een site voor verwoede verzamelaars, waar alle mogelijke parafernalia een plaatsje kunnen vinden, maar of dit thuishoort in een stripdatabank?
Ik kan ze trouwens ook niet terugvinden in de Matla catalogus.
Ik heb er mijn commentaar bijgezet, misschien dat andere mods daar een ander idee over hebben?
Geplaatst op 17/11/2008 Citeren
Veter
Geplaatst op 17/11/2008
Crew
3333
Sorry, maar voor mij is dit zeker geen aanwinst voor deze site?!

The BOSS moet maar even overwegen wat hij ermee gaat doen...
$tripofiel
Geplaatst op 17/11/2008
Crew
6907
Voor mij hoeft dit er ook niet echt bij. En wel om dezelfde reden als Veter reeds vermeldde. Er bestaan oneindig veel commerciële producten van sommige stripfiguren...
Misschien dat Surya ooit (in een verre toekomst) ook die stripverzamelaars tegemoet komt die alles verzamelen wat over hun meest geliefde stripfiguur gemaakt wordt,... ???
Iyo74
Geplaatst op 17/11/2008
Crew
1519
Geïllustreerde verhalen vallen in mijn ogen niet in het kader van een stripdatabank. Inderdaad, voor verzamelaars is dit een leuke aanvulling, maar ergens moet er een grens getrokken worden.
Ik zou ook veel liever mijn komplete verzameling Arendsoog (illustraties van Kresse) of de hoorspel-LP van het Keizerrijk Trigië (omslag van Lawrence) of de jazz-CD Terra Incognita (Franka-omslag van Kuijpers) enz. willen toevoegen aan wat ik hier invoer voor mijn stripverzameling .
Gelukkig kan ik voor die laatste weer wel mijn Nederlandse en Amerikaanse strippies ingeven :D
cuppenh
Geplaatst op 17/11/2008
Crew
3657
Tja,
Ik kan hier alleen maar beamen wat hierboven vermeld staat, als je daarmee begint is er zeker geen einde in zicht als je bv kijkt naar Deze site bij bv kuifje pfff is het niet meer overzichtelijk met die wenskaarten,gezelschap spelletjes, postzegels noem maar op ...

Waar trek je dan de lijn ? beter dan, volgens mij die kostbare plaats te voorzien van strips ;)
T.I.A
Geplaatst op 17/11/2008
1105
Origineel geplaatst door T.I.A
Waar trek je dan de lijn ?

Alleen wat voldoet aan de definitie van een stripverhaal kan op Stripinfo, lijkt me.
Herbert
Geplaatst op 17/11/2008
133
Origineel geplaatst door Herbert
Origineel geplaatst door T.I.A
Waar trek je dan de lijn ?

Alleen wat voldoet aan de definitie van een stripverhaal kan op Stripinfo, lijkt me.

Akkoord, ik kan me voorstellen dat je niet alles hier kunt vermelden...
Maar als je de definitie van "stripverhaal" aanhoudt, zijn er al heel wat items die hier wel vermeld worden en niet aan die definitie voldoen.
Waar trek je dan de grens?

Ik bedoel, zelfs Matla is hierin niet consequent: de door mij vermelde leesboekjes staan daar ook niet in vermeld, maar de serie leesboekjes "6+ jonge lezertjes" (SUSKE 196.1 t/m 196.6) weer wel...
En zo kan ik wel meer voorbeelden noemen!
prick
Geplaatst op 17/11/2008
Crew
13303
Ik hou het inderdaad liever bij stripverhalen en rechtstreeks daarmee betrekking hebbende dossiers. Als je met geïllustreerde boekjes begint, moet je ook kalenders, blikkenopeners, aanstekers en what not beginnen opnemen, en dat is niet de bedoeling.
Surya
Geplaatst op 17/11/2008