aanvullingen en verbeteringen

Crew
Avatar woelfie
4070
Kan iemand even verklaren waarom bij deze reeks het voorvoegsel "A" wordt gebruikt, en dat bij andere reeksen (bv. Bone) niet het geval is? Kwestie van wat te doen als ik nog andere reeksen invoeg.

En na herzien van mijn collectie ben ik tot de vaststelling gekomen dat voor alle vermelde delen (en bij uitbreiding de eerste 16 comics, later nog in te voeren) de titels uit 2 verhalen bestaan:
# 1 No asylum / Who am I?
# 2 Free man / Fowl play
# 4 Need to know / The balance
# 5 Shot to the heart / Liar liar
# 6 Playing with matches / Two minute warning

En daarbij nog volgende aanvullingen (met dank aan spock, ik zal voor de andere comics eerst opzoeken en dan pas invoeren):
#1 cover door Bruce Timm
#2 cover door Bruce Timm
#4 cover door Bruce Timm, kleuren door Lee Loughridge
#5 cover door Kelsey Shannon
#6 cover door Kelsey Shannon
#8 cover door Kelsey Shannon
Geplaatst op 02/02/2009 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 02/02/2009
Crew
Avatar T.I.A
3660
Kan iemand even verklaren waarom bij deze reeks het voorvoegsel "A" wordt gebruikt, en dat bij andere reeksen (bv. Bone) niet het geval is? Kwestie van wat te doen als ik nog andere reeksen invoeg.


Ik vermoed dat dit komt doordat er een voorgaande reeks is (1992 van 36 Issue´s), om geen talloze reeksen aan te maken, hebben ze het wellicht zo opgelost. Wat met de meeste comic reeksen gebeurt.

(bv. Bone) niet het geval is?


Bone is een ander verhaal, Het is een combinatie van verschillende uitgeverijen waardoor nummers herdrukt zijn, dus 'alternatieve uitgaven' alleen met verschillende covers of nieuwe covers.

En na herzien van mijn collectie ben ik tot de vaststelling gekomen dat voor alle vermelde delen (en bij uitbreiding de eerste 16 comics, later nog in te voeren) de titels uit 2 verhalen bestaan: # 1 No asylum / Who am I? # 2 Free man / Fowl play # 4 Need to know / The balance # 5 Shot to the heart / Liar liar # 6 Playing with matches / Two minute warning


Als dit zo is gewoon zo invoeren, maar als het gewoon de verhaal titels zijn die het album bevatten kan je dit vermelden bij: Opmerkingen Inhoud: Bevat de verhalen ...
en dan maar 1 titel (de hoofdtitel) zetten.
Geplaatst op 02/02/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 02/02/2009
Crew
Avatar T.I.A
3660
Info toegevoegd zie hier Batman

Bedankt voor de info :)
Geplaatst op 02/02/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 02/02/2009