Immortal Weapons #3 vragen

Avatar kagebe
198
Als aanschaffer van deze serie op abo bij een van de verschillende SSZ die ik regelmatig bezoek ben ik zeker dat deel #3 pas volgende week in de winkels komt te liggen.
Titel van dit deel dacht ik zou Dog Brother #1 worden.
Misschien heb ik het verkeerd maar ook volgens de officiele Marvel-site en volgens de wekelijkse Comic-list kan hij nog niet uit zijn en zou het als aangekondigt moeten staan.
Geplaatst op 18/09/2009 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 18/09/2009
Crew
Avatar T.I.A
3660
Origineel geplaatst door kagebe
Als aanschaffer van deze serie op abo bij een van de verschillende SSZ die ik regelmatig bezoek ben ik zeker dat deel #3 pas volgende week in de winkels komt te liggen.
Titel van dit deel dacht ik zou Dog Brother #1 worden.
Misschien heb ik het verkeerd maar ook volgens de officiele Marvel-site en volgens de wekelijkse Comic-list kan hij nog niet uit zijn en zou het als aangekondigt moeten staan.


Daar heb je volkomen gelijk in, meer bepaald 23 september komt hij uit, ik heb hem al toegevoegd met de juiste cover en auteurs voor die 7 dagen ga ik niet een aankondiging zetten die ik achteraf zelf ook moet laten "verschijnen" ;)

en de titel word: Dog Brother, Part 1 : Urban Legend
Ik breng alle Marvel reeksen in die telkens volgende week uit komen en dan kost het me twee keer werk om op die korte tijdspanne terug elke reeks te "ontaankondigen" :rolleyes:
Ik verlies al véél tijd alleen door telkens de volledige auteurs lijst bij te vullen van vorige issue´s ;)

Toch bedankt voor je alertheid :))
Geplaatst op 18/09/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 18/09/2009