Alles van W. Vance deel 12

Avatar kagebe
198
Tja ik vind het belachelijk maar heb net gelezen dat dit deel niet in het nederlands zal worden uitgegeven.
Begin me trouwens steeds vaker te ergeren aan het beleid aangaande de integrales van oudere series.De nederlandse lezer wordt steeds meer en meer als niet belangrijk gezien lijkt het gezien de vele franstalige integrales die niet in het nederlands op de markt komen.
Geplaatst op 19/04/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 19/04/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3313
We kunnen er samen op reageren, maar zal toch niet veel van in huis komen vrees ik? :(
Geplaatst op 19/04/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/04/2010
Avatar ignoramus
602
tsja, 't is redelijk simpel. Als het ding niet in voldoende oplage voldoende verkoopt, dan is het gedaan. En de "voldoendes" zijn voor grotere uitgeverijen groter dan voor kleinere, vermits de werkingskosten groter zijn. De enige hoop voor nederlandstaligen is dat een 'kleine' uitgeverij het oppikt, maar na het fiasco van talent is dat mondjesmaat en dat is terecht.
Geplaatst op 19/04/2010 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 19/04/2010
Crew
Avatar sennim
409
En het is des te ergerlijker dat in een klein taalgebied als de Kroatische WEL riedels bundelingen uitkomen van al die oudere reeksen, met name uitgegeven door Bookglobe, hoogstwaarschijnlijk in licentie. Waarom kan het daar wel...?

Check dit maar eens uit:

http://www.stomugromova.com/album-izdanja/izasli-novi-bookglobe-integrali?Itemid=15
Geplaatst op 21/04/2010 Citeren
Avatar
sennim
Geplaatst op 21/04/2010
Avatar kagebe
198
Ik heb me al een tijdje er bij neer gelegd dat ik ooit aan het frans weer moet beginnen om dit deel te kunnen lezen en naar wat ik heb gelezen komt er zelfs nog een deel in deze serie uit.
Vreemder vind ik dat als ik naar de aantallen kijk die staan bij dit album er volgens mij iets fout zit.Ik weet dat ik indertijd bij de nederlandse versie had aangegeven dat hij in mijn verlanglijst terecht kwam.
Kan het zijn dat daar iets fout is gegaan na het weghalen van die verwachte uitgave en dat alle aantallen nog steeds rekening houden met die nederlandse uitgave.
Ik weet niet hoe jullie dat zouden kunnen aanpassen maar dat lijkt me wel belangrijk genoeg om te doen.
Geplaatst op 15/09/2011 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 15/09/2011
Crew
Avatar cuppenh
1519
Ook ik heb mijn gebrekkig Frans op moeten poetsen en vorig jaar de 13e Tout Vance gekocht. En nu dus het veertiende en laatste deel. Zo is mijn verzameling Vance dan toch compleet geworden, maar het is wel droevig dat dit moest gebeuren onder het feit dat de Nederlandse reeks gestopt werd en dat de uitgever "uit coulance" alsnog het afsluitende deel op de markt bracht.
Het is verschrikkelijk dat hier voor Nederland zo weinig (lees: geen) integralen op de markt komen.

En waar is de integrale Roodbaard gebleven die aangekondigd werd?
Weer achter het net gevist ;(
Geplaatst op 13/12/2011 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 13/12/2011