Nog 2 imprints van CrossGen Comics

Avatar kagebe
198
Er zijn nog 2 imprints van CrossGen Comics die ingevoerd moeten worden en wel
1- Hurricane Entertainment met de reeks Snake Plissken Chronicles en
2- MVCreations met onder andere de reeksen Space Ace ,Dragon's Lair ,Spookshow International en Masters of the universe Icons of evil.
Ik ben bezig alles te kopen van CrossGen en zijn imprints en zal ook zo snel mogelijk alles in gaan voeren.
Geplaatst op 18/07/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 18/07/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Let er juist op dat bij de titel van een issue # staat: Issue #1

Bedankt :)
Geplaatst op 19/07/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 19/07/2010
Crew
Avatar woelfie
4102
Origineel geplaatst door kagebe
Ik ben bezig alles te kopen van CrossGen en zijn imprints en zal ook zo snel mogelijk alles in gaan voeren.

Dat doet me denken aan een interview dat ik ooit eens gelezen heb over verzamelaars die alles kochten van Marvel want "super-good" en zeker niks van DC want "that's crap". Natuurlijk gingen de mint comics (een kreukje was uiteraard voldoende om het terug te brengen naar de verkoper) onmiddellijk na aankoop in een mooi plastiek hoesje met cardboard bescherming en dan de doos in. Lezen was dan uiteraard ook heiligschennis.
Grappig/patetisch om zo het verschil te zien tussen stripliefhebbers en stripverzamelaars.

Maar kom, ook ik bezondig me af en toe aan een reeks te vervolledigen waarvan de laatste delen duidelijk te boek staan als minder waard dan de prijs van het papier.
Ik vind het nog steeds raar dat mensen alles kopen van één uitgeverij, maar ieder zijn meug. Eigenlijk is het leuk dat er stripliefhebbers zijn die het CrossGen-imperium in kaart willen brengen.
Geplaatst op 20/07/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 20/07/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Tussen Marvel en DC is het natuurlijk de keuze dat je maakt welk universum je het meest aanspreekt, dit heeft niets met uitgeverij te maken.
Geplaatst op 20/07/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 20/07/2010
Avatar kagebe
198
Ik zie nog geen van de twee imprints bij de uitgevers staan.
Ik heb Snake Plissken Chronicles en Dragon's Lair beide nu compleet en wil ze graag invoeren.
Geplaatst op 21/07/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 21/07/2010
Crew
Avatar Veter
7839
Beide zijn nu toegevoegd.
Geplaatst op 21/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/07/2010