New York Trilogie/City people notebook/ Eisner/KSP/Ontbrekende Engelse versie van deel 3

Avatar iebeltje
123
Hi Chris,

Ik vraag me af waarom een jaren geleden aangekondigd boek nog steeds als aangekondigd staat, terwijl het zeer waarschijnlijk niet meer zal verschijnen na al die tijd.

Het verschil in aantallen pagina's kan ik niet verklaren, ik weet alleen dat mijn exemplaar 86 pagina's heeft, terwijl een alleen maar aangekondigd boek misschien 186 pagina's heeft, ik geloof mijn eigen ogen eerder dan een verkooppraatje van een uitgever.

De cover die ik geüpload heb is van een scan die ik van mijn eigen exemplaar gemaakt heb.

Van http://www.willeisner.com/library/city-people-notebook.html:

CITY PEOPLE NOTEBOOK (1989) is the sequel to Will Eisner's New York: The Big City.

Ik weet dus niet of City people notebook deel 3 is van de serie, wel dat het een vervolg is op deel 1 (niet noodzakelijk deel 2)..

Groeten,

Iebeltje
Geplaatst op 31/10/2010 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 31/10/2010
Origineel geplaatst door iebeltje
Hi Chris,

Ik vraag me af waarom een jaren geleden aangekondigd boek nog steeds als aangekondigd staat, terwijl het zeer waarschijnlijk niet meer zal verschijnen na al die tijd.

Het verschil in aantallen pagina's kan ik niet verklaren, ik weet alleen dat mijn exemplaar 86 pagina's heeft, terwijl een alleen maar aangekondigd boek misschien 186 pagina's heeft, ik geloof mijn eigen ogen eerder dan een verkooppraatje van een uitgever.

De cover die ik geüpload heb is van een scan die ik van mijn eigen exemplaar gemaakt heb.

Van http://www.willeisner.com/library/city-people-notebook.html:

CITY PEOPLE NOTEBOOK (1989) is the sequel to Will Eisner's New York: The Big City.

Ik weet dus niet of City people notebook deel 3 is van de serie, wel dat het een vervolg is op deel 1 (niet noodzakelijk deel 2)..

Groeten,

Iebeltje


Die "aangekondigde" strip had ik al gezien, is al aangepast. Waarschijnlijk over het hoofd gezien toen die pas uitkwam...

Ondertussen heb ik de Engelse albums in aparte reeksen geplaatst, maar wel de koppeling behouden naar de Franse albums (als alternatieve uitgaven, maar in aparte reeksen).

Voor de uitgave van City notebook 1989 heb ik wel alleen een HC gevonden, geen SC. De SC-versie zou van 2000 zijn. Tenzij jij dat album hebt?
Maar enfin, ze staan er dus allemaal in nu.

Een vraagje: heb je toevallig het Nederlandstalige album N.Y. City uit de reeks De stad 1 in je bezit? Ik vermoed dat het de Nederlandse vertaling is van The Big City, maar ik ben allesbehalve zeker.
Geplaatst op 31/10/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 31/10/2010