foute cover piet pienter...

Avatar clips
126
buldaarse rhapsodie, wilde net album aan mijn collectie toevoegen maar cover in databankis zeker niet deze van de standaard uitgeverij. van welke uitgave wel weet ik niet.maar ik kan de correcte cover uiteraard niet uploaden omdat er al een cover staat.
ga ik nu te ver? of is juist juist?
bon, ook in andere reeksen lijken me er fouten te staan, vooral data van latere drukken maar die wel eertste drukdatum vermelden? het zou uiteraard kunnen dat twee uitgevers hetzelfde jaar een reeks uitbrengen maar lijkt me onlogisch.
jc
Geplaatst op 06/09/2006 Citeren
Avatar
clips
Geplaatst op 06/09/2006
Crew
Avatar Surya
13260
Het was blijkbaar de cover van de uitgave van De Vlijt. Ik heb de gegevens van de strip dus in die zin aangepast.

Het zou best kunnen dat er jaartallen verkeerd ingegeven zijn. Je bent altijd welkom om deze fouten via het forum te melden!
Geplaatst op 06/09/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/09/2006
Avatar clips
126
wow wat een ongelooflijke snelle reactie!
ben de reeks aan het bekijken maar heb misschien te snel gereageerd. lijkt geen simpele opgave bij deze reeks ,zoveel uitgaven herdrukken met andere covers en zo.
en heb al zoveel grijs haar.
Geplaatst op 06/09/2006 Citeren
Avatar
clips
Geplaatst op 06/09/2006
Crew
Avatar Surya
13260
Als ik nog eens tijd heb, ga ik een edit pagina maken, zodat jullie de aanpassingen rechtstreeks kunnen ingeven...
Geplaatst op 07/09/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 07/09/2006