Voortzetting in het Nederlands ?

Avatar Epas
8
Wanneer wordt de reeks eindelijk voortgezet ? Of moet ik hem nu verder in het Frans kopen ?


http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=1492
Geplaatst op 24/09/2011 Citeren
Avatar
Epas
Geplaatst op 24/09/2011
Dat ziet er heel slecht uit. Glenat heeft blijkbaar ruzie met de Japanse uitgevers over de te halen aantallen in BE/NL en de betaling daaromtrent. Je moet dus niet direct een opvolger verwachten.

Zelf twijfel ik nog steeds of ik overga op de FR of UK versies.

Dit was een oud nieuwsje uit de Zozolala

in ZozoLala 177 lazen we dat uitgeverij Glénat na twaalf vertaalde delen van 20th Century Boys en eentje van Pluto (allebei van de gevierde Monster-auteur Naoki Urasawa) ruzie heeft gekregen met de Japanse licentiehouder over de vergoeding. De Japanners zijn nog niet ingegaan op een nieuw voorstel van Glénat om de resterende delen uit te geven. Ondertussen verhuisde Urasawa in Japan van uitgeverij wat ze daar niet echt gewoon zijn. Voorlopig komen er dus geen vertalingen meer van beide series en de vraag is of het er ooit nog van zal komen.
Geplaatst op 24/09/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 24/09/2011
Avatar exnerd
35
Ik heb van 20th Century Boys de franse versie besteld. Van Detective Conan trouwens ook. Pluto staat ook op mijn verlanglijstje.

Heb van The Y-man de Engelse versies gekocht. De nederlandse markt blijft beperkt in deze mondiale wereld.

Maar ik dank de uitgevers om mij deze reeksen te leren kennen.
Geplaatst op 24/09/2011 Citeren
Avatar
exnerd
Geplaatst op 24/09/2011
Oef, ik ben in een opwelling begonnen aan de Engelse versie. Geen slechte keuze blijkt dus.

Terwijl 20th Century Boys een fantastische reeks is. En terecht in onze top 100 van Beste reeksen staat.
Geplaatst op 25/09/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 25/09/2011
Origineel geplaatst door belgianbingo
Oef, ik ben in een opwelling begonnen aan de Engelse versie. Geen slechte keuze blijkt dus.

Terwijl 20th Century Boys een fantastische reeks is. En terecht in onze top 100 van Beste reeksen staat.


Ik wil graag de engelse versie starten ?

Van 20 Century Boys hopelijk komen ook in het engels de 21 Century Boys ook uit ?
Geplaatst op 03/10/2011 Citeren
Avatar
stripverzamelaar1981
Geplaatst op 03/10/2011
De Franse versie van 20th centu... is al alng uit hoor, alle delen.
Geplaatst op 04/10/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/10/2011