Dark Wolverine

Crew
Avatar Project_Z
1156
In de reeks Wolverine is ook de reeks Dark Wolverine ondergebracht als C-reeks. Deze volgde op de nummering van de B-reeks.
Tegenwoordig (als ik het goed voorheb) zou van Dark Wolverine hier een aparte reeks gemaakt worden. Ik merk dat er "vroeger" zoveel mogelijk in één reeks gestopt werd, terwijl er "nu" sneller een nieuwe reeks aangemaakt (voor limited series, mini-series, one-shots,...), wat ik trouwens overzichtelijker vind.
Graag had ik dus van "Dark Wolverine" een aparte reeks gemaakt en de D-reeks opgeschoven naar de C...
Binnenkort start er trouwens weeral een nieuwe Wolverine-reeks :D

Een andere "doorn" is "New X-Men" door Grant Morrison, welke nu in X-Men (issues #114-154+155-156 door Chuck Austen) zit...
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 05/02/2013
Crew
Avatar Surya
13249
Je kan dat zelf he ;)

Nieuwe reeks aanmaken, de bestaande albums editen en aan die nieuwe reeks toevoegen :)

Vergeet dan niet bij voorvoegsel 'leeg' in te vullen
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 05/02/2013
Crew
Avatar Project_Z
1156
I knooooow, my dear.... (Hyacinth Bucket... euh Bouquet) :D
maar de reeks "Dark Wolverine" bestaat al als alternatieve titel voor Wolverine. Ik meen me te herinneren dat die "losgekoppeld" moeten worden...
't zelfde "probleem" bij New X-Men... beste een New X-Men (Marvel) van maken want er is ook al een New X-Men (Panini)

dat van 'leeg' wist ik nog nie, goed om te weten
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 05/02/2013
Crew
Avatar Veter
7832
Alternatieve titels hangen vast aan de reeks. 'Loskoppelen' om er een losstaande reeks van te maken kan dus niet.
Maar ik kan een alternatieve titel wel verwijderen natuurlijk... :)
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/02/2013
Crew
Avatar Project_Z
1156
Dat weten we dan ook weer :D
...en dankuwel !
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 05/02/2013
Crew
Avatar Veter
7832
Maar hoe zie je die 'New X-Men'?
Dat is eigenlijk de X-Men reeks die een aantal nummers (114-156) 'New' geworden is en daarna weer doorliep als 'X-Men'.
Ik zou die toch eerder als een geheel te laten staan, ipv daar een gat te slaan in de nummering, en heen en weer te moeten springen tussen reeksen.
Te meer omdat er eigenlijk ook nog de New X-Men: Academy X is die na een tijdje ook 'New X-Men' werd (zonder 'Academy X' dus). Of misschien eigenlijk al van in het begin, want die 'Academy X' stond wel op de cover, maar niet in het colofon.
Dat wordt dus eigenlijk weer behoorlijk gecompliceerd... :( ?(
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/02/2013
comics, wat een...

;)
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 05/02/2013
Crew
Avatar Project_Z
1156
inderdaad :D

'k zal er nog eens een nachtje over slapen... :O
Geplaatst op 05/02/2013 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 05/02/2013