Geen resultaat na invoeren.

Moderatoren,

Vanmiddag heb ik onder andere een cover van Dibert (4) ingevoerd, te zamen met een nieuwe reeks Lucky Luke (4 stuks) waarvan ik ook een cover heb ingevoerd. Tevens nog een Doorzon special.

Ik zie hier niets van terug. Is dit wel aangekomen?
Anders doe ik het opnieuw.
Geplaatst op 31/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 31/10/2007
Crew
Avatar fluiten
7764
De Lucky Luke's heb ik net goedgekeurd. Er waren wel geen cover bij.

Dilbert het ik zelf niet gezien, maar waarschijnlijk zal dat ondertussen ook in orde zijn. Mocht dit niet het geval zijn,weet maar iets te zeggen.
Geplaatst op 31/10/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 31/10/2007
Crew
Avatar Veter
7845
Heb je geen beeldbewerkingsprogramma Ruud? Zodat je de achtergrondranden van je scan kan wegknippen. Of kan je je scanner niet instellen, dat hij enkel het object inscant, en niet de hele plaat?
Wij zien die cover na het resizen, en als op de 200x150 pixels (waarnaar het ongeveer 'geresized' wordt) een derde achtergrond is, blijft er van de cover niet veel meer over...
(nog een alternatief: stuur je cover naar mij door, dan wil ik hem wel bijknippen en daarna toevoegen.)

De Lucky Lukes zitten nog in de wachtrij.

De Doorzon zat al in de database. :)

-----
oeps, gelijktijdig met Fluiten :)
Geplaatst op 31/10/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 31/10/2007
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Veter-----
oeps, gelijktijdig met Fluiten :)

:D
Geplaatst op 31/10/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 31/10/2007
Origineel geplaatst door fluiten
De Lucky Luke's heb ik net goedgekeurd. Er waren wel geen cover bij.

Dilbert het ik zelf niet gezien, maar waarschijnlijk zal dat ondertussen ook in orde zijn. Mocht dit niet het geval zijn,weet maar iets te zeggen.


Dan heb ik een vraag: Is het mogelijk een nieuwe reeks (strip) in te voeren en tegelijkertijd de covers? Zou wel handig zijn, want nu wacht ik altijd totdat de invoermogelijkheid van de cover bij de strip verschijnt.
Dan hoeven jullie ook niet naar covers te zoeken.

Die vier deeltjes Lucky Luke moeten tamelijk zeldzaam zijn, want op andere sites zijn ze niet te vinden en ik heb ze ook nog niet eerder gezien. Heb er maar één kunnen bemachtigen. Hiervan de cover gescand en gewacht tot de reeks op de site verscheen, maar de cover van "de cavalerie" (deel 4) was door jullie al geplaatst.

Van Dilbert 5 (Een walvis....) heb ik de bijgesneden cover nu opnieuw ingevoerd. Alsmede 2x niet bijgesneden. De cover staat nog niet op de site.
Geplaatst op 01/11/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 01/11/2007
Origineel geplaatst door Veter
Heb je geen beeldbewerkingsprogramma Ruud? Zodat je de achtergrondranden van je scan kan wegknippen. Of kan je je scanner niet instellen, dat hij enkel het object inscant, en niet de hele plaat?
Wij zien die cover na het resizen, en als op de 200x150 pixels (waarnaar het ongeveer 'geresized' wordt) een derde achtergrond is, blijft er van de cover niet veel meer over...
(nog een alternatief: stuur je cover naar mij door, dan wil ik hem wel bijknippen en daarna toevoegen.)

De Lucky Lukes zitten nog in de wachtrij.

De Doorzon zat al in de database. :)

-----
oeps, gelijktijdig met Fluiten :)


Je bedoelt dat de afbeeldingsmaatstaf verbeterd wordt na bijsnijden?
Tot nu toe heb ik dit niet (en nooit) gedaan omdat ik a) nooit met beelden werk en b) dacht dat jullie dit heel snel konden.

Maar als ik jullie werk uit handen kan nemen - en dat geldt natuurlijk voor alle leden - dat doe ik graag. Met de grote aantallen die jullie verwerken is iedere hulp van de leden denk ik welkom!

Ik heb nu de oneshot "Bij ons in het dorp" ingevoerd en de bijgesneden cover ligt klaar.
Zoals ik Fluiten al zei, cover van Dilbert 5 bijgesneden en opnieuw ingevoerd.

Bedamkt voor de info. :)
Geplaatst op 01/11/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 01/11/2007
Crew
Avatar frodo76
296
Origineel geplaatst door Ruud Loman

Dan heb ik een vraag: Is het mogelijk een nieuwe reeks (strip) in te voeren en tegelijkertijd de covers?


Dag Ruud,

je kan idd de cover reeds doorsturen tijdens het ingeven van een nieuwe strip

onderaan de pagina waar je de nieuwe strip ingeeft is er een vakje "Afbeelding(jpg)" met een knop "Bladeren", als je op deze knop klikt kan je op je pc zoeken naar een afbeelding, in dit geval de reeds ingescande cover, en deze uploaden. Als wij de strip dan goedkeuren zien we de cover en zetten deze er ook direct bij
Geplaatst op 02/11/2007 Citeren
Avatar
frodo76
Geplaatst op 02/11/2007