Verkeerde reeks

Avatar Wijnand
240
Als ik een boek wil invoeren wordt er om een reeks gevraagd. Als ik die intik komt eronder een aantal reeksen in beeld waar de juiste reeks tussen staat. Als ik op die reeks ga staan en bevestig dat die het moet zijn, wordt een andere reeks ingevuld (die er ook tussen staat). Een voorbeeld: Ik probeer Supergirl van Titan Books in te voeren en als ik als reeks "Supergirl" aangeef, wordt dit veranderd in "Supergirl (Urban Comics)".
Doe ik iets verkeerd?
Geplaatst op 03/12/2021 Citeren
Avatar
Wijnand
Geplaatst op 03/12/2021
Crew
Avatar Veter
7832
Eigenlijk niet.
Dat is een al zeer lang bekend ergerlijk probleem dat nooit opgelost geraakt is. Het staat in elk geval op het lijstje voor de nieuwe eigenaars,
Je kan het omzeilen door de pijltjestoetsen te gebruiken (op en neer), goed kijken welke reeks dan focus heeft en dan op enter te drukken. Dat moet normaal gezien lukken.
En het kan ook helpen als je de strip onmiddellijk toevoegt na het toevoegen van de reeks (zoals het script je vraagt), je zit dan vanzelf in de goede reeks. ;-)
Geplaatst op 03/12/2021 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 03/12/2021
Avatar Wijnand
240
Dat heb ik ook gedaan maar ook toen ging het niet goed. Ik zal het blijven proberen, en als ik zie dat het niet lukt dan breek ik de invoer af.
Geplaatst op 03/12/2021 Citeren
Avatar
Wijnand
Geplaatst op 03/12/2021
Avatar Wijnand
240
Je tip met de pijltjestoetsen i.p.v. de muis werkt. Dank!
Geplaatst op 03/12/2021 Citeren
Avatar
Wijnand
Geplaatst op 03/12/2021