Nieuwe webmaster

Crew
Avatar Veter
7840
Het is wat in de stilte gebeurd, maar eigenlijk hebben we al een tijdje een nieuwe webmaster.
Striphens is geen onbekende op het forum, en heeft ook heel wat ervaring met complexe databanken.
Na wat contacten en eerste gesprekken op de achtergrond, is de databank (na wat initiële problemen) overgedragen aan Striphens.
Het is de bedoeling dat Striphens met een ploeg van zijn studenten zou werken aan een nieuwe versie van de site, waar Surya (de vorige webmaster) ooit al aan begonnen was. Dat zal allicht niet op korte termijn zijn, als het al uitvoerbaar is.
Maar intussen is hij zelf al begonnen met de database goed te leren kennen en die al wat op te ruimen.
Hij heeft al een aantal keren een vastgelopen adminstratiepaneel kunnen opklaren, en op de achtergrond heel wat bugjes, probleempjes en foutjes kunnen opkuisen.
Regelmatige gebruikers zullen zeker al verschil opgemerkt hebben, en hij post ook regelmatig berichtjes op het forum.
Kortom, respect en applaus en heel veel dank voor de nieuwe webmaster!
Geplaatst op 23/07/2023 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 23/07/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3313
🥳🥳🥳
Hartelijk dank voor de aanpassingen die reeds gebeurd zijn en ook voor de vele die nog moeten komen!
🥳🥳😁
Geplaatst op 23/07/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 23/07/2023
Crew
Avatar Surya
13261
Ik ben blij dat we terug een gemotiveerde persoon hebben die aan de code kan morrelen. Bedankt voor je inzet, Bas!
Geplaatst op 24/07/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/07/2023
Avatar Wijnand
245
Zeer blij dar je dit overneemt en dat er nu weer concreet aan de database wordt gewerkt.
Alle succes toegewenst!!!
Geplaatst op 24/07/2023 Citeren
Avatar
Wijnand
Geplaatst op 24/07/2023
Avatar konijn1
10
Samenwerking is de oplossing voor vele problemen
Top Striphens
Geplaatst op 27/07/2023 Citeren
Avatar
konijn1
Geplaatst op 27/07/2023
Avatar Lestat
119
Blij om te horen dat de toekomst verzekerd is. Succes, Striphens!
Geplaatst op 28/07/2023 Citeren
Avatar
Lestat
Geplaatst op 28/07/2023
Avatar Striphens
446
Oef, de toekomst... Dat is wel heel ver vooruit.
Ik wil stripINFO.be blijven gebruiken, omdat ik meer dan 5000 stripboeken heb, dit systeem gebruik ik als "wat heb ik al"-log en ik geen dubbelen wil kopen. Ik ben inmiddels er van overtuigd dat we hier de mooiste dataset hebben van Noord-Europa's Stripboeken Gebeuren (NESG). En ach ja, het werkt eigenlijk wel heel erg tof!

Ik ben docent ICT op een hogeschool in Noord-Nederland. Het liefst leg ik ontwikkeling bij studenten neer: op divers niveau. Ik ben megahuiverig om -zonder eerst in testomgeving te hebben gezien dat het werkt- de nieuwste versie van Surya aan te zetten. De eerste tests waren best positief, maar niet overtuigend (het gaat naast software ook om data!). Wat er ligt is geen antwoord op de (lange) lijst van wensen van 'leden' (hoe noemen we die?) en "beheerders/admin". Dat traject gaat vast veel tijd (meerdere jaren) kosten.

Ik -als (solo) persoon- ben echt geen goede garantie voor die -daar heb 'm weer'- toekomst.
Kun jij programmeren (welke taal dan ook: PHP, SQL is basic en kun je vast snel leren)? Help me!
Geplaatst op 29/07/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 29/07/2023
veel respect voor alle vrijwilligers die meewerken! Bedankt, Striphens!
Geplaatst op 01/08/2023 Citeren
Avatar
Jan Martens
Geplaatst op 01/08/2023
Crew
Avatar Iyo74
6892
Het is inderdaad geen evidente opdracht om een dergelijke omvangrijke website en database over te nemen (en al helemaal niet op je eentje). De jarenlange moeilijke en vruchteloze zoektocht naar een ontwikkelaar bewijzen het genoeg.
Blij dat jij hier je schouders onder zet, Striphens! Bedankt voor alle tijd die hier reeds investeerde en nog zal investeren!
Geplaatst op 01/08/2023 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 01/08/2023
Alle lof voor de inzet van "Striphens," maar de site is nog steeds van Stripweb neem ik aan ?
Geplaatst op 03/08/2023 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 03/08/2023
Crew
Avatar Surya
13261
Voor zo ver ik weet wel, ja.
Geplaatst op 04/08/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/08/2023