Winter 2023 / nov-dec

Avatar Striphens
446
Rustig in november (druk op werk):

  • Volledig nutteloos: optieknop-C toont je een randomboek uit je eigen collectie (leestip?).
  • De koppeling vanuit een strip naar zijn toprankplaats (bij de score vermeld) gaat nu naar de juiste pagina en zet het betreffende boek (boven) in beeld.
  • Toch stemmen/score issue: ik probeerde wat nieuws en zette even alle boeken met stemmen in de toprank. Dat mogen uiteraard alleen boeken zijn met minimaal 10 stemmen. Fixed. Ook ten aanzien van stemmentellen zat ik vorige maand niet goed: iemand die al zijn versies van "de Kwakstralen" een 10 had gegeven telde wel erg positief mee (nu, en zoals het was denk ik: één gemiddelde cijfer per persoon). Maar eh, zo'n update duurt net iets meer dan 35 seconden (vroeger: half uur?)
  • Experimenteel: agenda-items worden getoond en er wordt de mogelijkheid geboden een ICS-bestand op te halen. Zo'n bestand kun je - door het te openen - direct inlezen in je agenda. Tijden zijn toegevoegd aan agenda-items. 't Is nog niet perfect, maar in grote lijnen werkt het.(mods will do the difference. I'll be one of the mods on this one)

Het hobbelt door. Als je vindt dat er iets niet klopt, iets niet werkt of iets ontbreekt, dan meldt dat hieronder. De veranderingen in de site (muv van de vele, vele data-mutaties die de mods door- en invoeren) zullen niet omvangrijk zijn de laatste maanden van dit jaar.
Dank allen voor het meebouwen aan deze indrukwekkende stripboekeninventarisatiesite.
Geplaatst op 01/12/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 01/12/2023
Crew
Avatar Veter
7839
❤️
Geplaatst op 01/12/2023 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 01/12/2023
Avatar konijn1
10
Bedankt voor het aanpassen, verbeteren, uitbreiden van deze mooie site, ga zo door aub !
Geplaatst op 01/12/2023 Citeren
Avatar
konijn1
Geplaatst op 01/12/2023
Crew
Avatar woelfie
4104
Soms is het een grote stap, soms zijn het kleine stapjes, maar de kwaliteit gaat enkel maar omhoog.
Bedankt!
Geplaatst op 01/12/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 01/12/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3313
🫶
Geplaatst op 02/12/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 02/12/2023