Misschien is dit al eens eerder gevraagd, maar ik als newbie op deze site weet dat natuurlijk niet: Is er een mogelijkheid om de coverafbeeldingen vergroot te zien, bijv. door er op te klikken? En is het mogelijk om meerdere afbeeldingen bij een album te voegen, bijv. van de achtercover? Vaak zitten de zichtbare verschillen tussen de diverse uitgaven op de achtercover, of de binnenzijde :rolleyes: Dan is het toch prettig die verschillen zoveel mogelijk zichtbaar te krijgen?
Geplaatst op 12/07/2008
Citeren
Voorlopig zijn deze dingen niet mogelijk omdat er niet genoeg ruimte is op de server, en grotere afbeeldingen nemen meer plaats. In de toekomst misschien.
Geplaatst op 12/07/2008
Citeren
Origineel geplaatst door prick
Misschien is dit al eens eerder gevraagd, maar ik als newbie op deze site weet dat natuurlijk niet: Is er een mogelijkheid om de coverafbeeldingen vergroot te zien, bijv. door er op te klikken? En is het mogelijk om meerdere afbeeldingen bij een album te voegen, bijv. van de achtercover? Vaak zitten de zichtbare verschillen tussen de diverse uitgaven op de achtercover, of de binnenzijde :rolleyes: Dan is het toch prettig die verschillen zoveel mogelijk zichtbaar te krijgen?
Achterkanten ben ik persoonlijk minder voor omdat het dan onoverzichtelijk begint te worden kijk maar naar andere sites en ook omdat je van sommige albums meer dan 20 verschillende druks hebt en dat is pas massa werk
het is al niet gemakkelijk om de verschillende voorcovers te vinden van alle reeksen laat staan de achterkanten... ;)
das mijn bescheiden mening :)
nu oogt het mooi: 1 strip met mooie cover en de nodige uitleg :D prachtig toch ?
Geplaatst op 13/07/2008
Citeren
Als ik ze zou toevoegen, zou er niet veel veranderen aan het huidige overzicht, ik zou het op een achterliggende pagina plaatsen, met een link "meer afbeeldingen" ofzo.
Geplaatst op 13/07/2008
Citeren
Ja dat zou perfect zijn :D
Maar ik begrijp wel dat dit nogal veel van de server vraagt :(
Maar iets voor in de toekomst ....
Geplaatst op 13/07/2008
Citeren