Nieuwe uitgave toevoegen?

Avatar NV2100
22
hallo iedereen,

Onlangs heb ik van mijn vader een deel van zijn stripcollectie gekregen die tot dan toe op de zolder lag te verstoffen.
Deze collectie bevatte ook De Avonturen van een vader en zijn zoon nr7. In tegenstelling tot de versie die op deze site, met rode cover staat heeft mijn versie een groene cover.
Is het de moeite om deze versie aan de site toe te voegen en zo ja, hoe moet ik dat dan precies doen?
Is het de bedoeling dat ik de de cover inscan? Ik vin ook niet alle gevraagde gegevens in de strip zelf terug.

Alvast bedankt
Geplaatst op 05/01/2009 Citeren
Avatar
NV2100
Geplaatst op 05/01/2009
Crew
Avatar Veter
7841
Gewone heruitgaven worden niet opgenomen. Maar als er een duidelijk verschil is met een reeds aanwezige uitgave, zoals SC/HC/Luxe, andere uitgeverij, verschillende cover (zoals hier het geval dat je beschrijft), mag je ze altijd toevoegen.
Een alternatieve uitgave van een reeds aanwezig album voeg je toe door boven de titel van het album te klikken op [Andere uitgave toevoegen].
Dingen die je niet weet of niet kan achterhalen, laat je best gewoon open.
Je bijdrage wordt dan door de moderators bekeken en (in de meeste gevallen) goedgekeurd, waarna het album op de site zal verschijnen.
Als het kan graag een scan erbij. Dat hoeft niet op grote resolutie te zijn, de afbeeldingen worden toch automatisch verkleind voor ze worden opgeslagen op de site.
Kan je geen scan bijvoegen en je bent overtuigd dat jouw album anders is dan het reeds aanwezige (zie voorwaarden hierboven), probeer dan in het vakje "Opmerking voor de administrator" duidelijk te maken waarom jouw album verschillend is.
Geplaatst op 05/01/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/01/2009
Avatar NV2100
22
Ok,

Bedankt voor je uitleg.
Geplaatst op 05/01/2009 Citeren
Avatar
NV2100
Geplaatst op 05/01/2009