Invoeren Iron Man vragen

Avatar kagebe
198
Ervan uitgaande dat de Iron Man serie die met een D wordt aangegeven moet de serie die in 2005 gestart werd met een C gebruikt worden.De serie heeft in zijn run van 35 issues,verzameld in 7 trades, echter verschillende namen gebruikt en wel:
1 Iron Man
2 The Invincible Iron Man
3 Iron Man: Director of S.H.I.E.L.D.
4 Secret Invasion:War Machine
Ik heb de 7 trades en issues 19 en 20 om in te voeren maar vraag me af door de tegenstrijdige info die ik heb of het niet het makkelijkst is om gewoon de trades C1 tot C7 mee te geven en de serie naam even buiten beschouwing te laten.
Geplaatst op 25/09/2009 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 25/09/2009
Crew
Avatar T.I.A
3660
Het is de bedoeling ze in één serie te krijgen ...

Iron Man (2005) wordt C
Iron Man: Director of S.H.I.E.L.D wordt E maar wel bijzetten dat vanaf dit nummer de serie verandert van naam, wel starten met nr 29
De serie verandert dikwijls van naam maar de nummering blijft doorlopen dus verder nummeren en gewoon vermelden bij opmerkingen wel met ander voorvoegsel, mocht het zijn gelijk bij de X men was het zelfs niet nodig voorvoegsels te gebruiken maar doordat er meerdere Volumes zijn wel.
Ook Iron Man: Director of S.H.I.E.L.D toevoegen als "alternatieve titel"
Héél belangrijk de naamsverandering vermelden bij het Issue zodat we uniform blijven gelijk bij andere reeksen waar dit ook gehanteerd wordt.

zie voorbeeld wolverine

Secret Invasion: War Machine wordt serie apart desondanks er maar één trade is ...
Doordat het een bundeling is van verschillende issues over verschillende reeksen en de naam totaal anders is.
Geplaatst op 25/09/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 25/09/2009
Crew
Avatar T.I.A
3660
Nu eens goed bekeken en alles gezet zoals het moet qua voorvoegsels *oef* :]
Kruipt enorm véél werk in :rolleyes:
Je ziet telkens er overgestapt wordt naar een ander voorvoegsel bij elk eerste nr en vorig nr de vermelding staat naar de reeks verandering ...
F de huidige reeks staat er volledig los van daarmee ik moest opschuiven ...

*oef* *oef*

;)
Geplaatst op 26/09/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 26/09/2009