tekstballonnen door elkaar geschud in de nieuwe rode ridder?

Avatar lagaffe
351
gewoon iets dat ik opgemerkt heb bij het lezen van de laatste de rode ridder nr 227 "de ijzeren kroon"

ik weet soms gebeurd het al eens dat dat textballonstaartje naar de verkeerde richting staat zodat de text zogezegd door iemand anders gezegd word en dus niet klopt,maar als mn in de strip kijkt naar het voorlaatste afbeelding van band 36 dan staat daar de textballon voor de laatste afbeelding en in die laatste afbeelding de text die eigenlijk door johan word gezegd in de laatste afbeelding van band 37,dus 2 keer dezelfde text en dan nog op een foute plek?niet goed he mannen! 8)

maar voort moet ik toegeven dat ik het een goed album vind,een paar dingens bijgeleerd,en ze zijn weer goed bezig:)
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 23/09/2010
Origineel geplaatst door lagaffe
gewoon iets dat ik opgemerkt heb bij het lezen van de laatste de rode ridder nr 227 "de ijzeren kroon"

ik weet soms gebeurd het al eens dat dat textballonstaartje naar de verkeerde richting staat zodat de text zogezegd door iemand anders gezegd word en dus niet klopt,maar als mn in de strip kijkt naar het voorlaatste afbeelding van band 36 dan staat daar de textballon voor de laatste afbeelding en in die laatste afbeelding de text die eigenlijk door johan word gezegd in de laatste afbeelding van band 37,dus 2 keer dezelfde text en dan nog op een foute plek?niet goed he mannen! 8)

maar voort moet ik toegeven dat ik het een goed album vind,een paar dingens bijgeleerd,en ze zijn weer goed bezig:)


Kunnen we een prentje krijgen?
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 23/09/2010
Avatar lagaffe
351
ja hoor,was ik al aan het proberen,eerst ff mn scanner wurgen zodat hij wilt meewerken :P
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 23/09/2010
niet vergeten toe te voegen in de nieuwe sectie

Nieuwste weetjes/fouten!
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 23/09/2010
Avatar Deecee1
1350
Mij is het niet opgevallen ... maar persoonlijk vond ik dit een zwak album.
Even leek het erop dat men terug de essentie van het ridderverhaal ging respecteren maar hier is het weer huilen met de pet op ... de ene onnozelheid gebreid aan de andere onwaarschijnlijkheid.
Willy Vandersteen was vooral een goed " verteller" en dat ontbreekt nu juist zo dikwijls bij zijn opvolgers, zowel bij de Sus en de Wis als bij De Rode Ridder ... zo boring dikwijls. :(
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 23/09/2010
Ben daarom al laaaaaaang geleden met beide reeksen gestopt...
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 23/09/2010
Avatar lagaffe
351
ik vond het niet zo een slecht album,niet het beste maar toch.
kvond wel dat ze het wat meer hadden moeten uitwerken en dieper op ingaan
idd vandersteen was een rasverteller,er was er maar één en dat zal zo blijven spijtig genoeg...
net zoals franquin,zijn humor was grandioos,niemand deed het hem na(net als bij gossiny)dat is het probleem bij die mannen,ze zijn uniek;)
ik ben al zowat mn hele leven fan van suske en wiske maar toen die nieuwe "fabriek" ermee begon,ik had het nooit gedacht maar ik was er zodanig gedegouteerd van dat ik ermee gestopt ben,ik heb alle suskes en wiskes uit mn rek gehaald tot ik bij het album gekomen was die voor mij het einde in schoonheid had moeten zijn.
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 23/09/2010
Crew
Avatar Surya
13250
En welk album mag dat dan wel zijn?
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 23/09/2010
Avatar lagaffe
351
suske en wiske nr 287;de formidabele fantast.
ok ervoor had verhaegen een paar albus dat ik dacht hm ok dit word niets,maar dit album,ik weet het niet,het is eigelijk best op sommige momenten een hard en triestig album,maar anderzijds met grappen en plezier gelezen.
ik weet niet waarom,het album straalde voor mij toen ik het las zoiets uit van het einde van een reeks,we stoppen ermee,nog een laatste spetter:) (moet het dringend eens herlezen)wat erna kwam had ik echt iets van komaan....
maar ik koop geen strips gewoon om een reeks te blijven volgen als ze me niet aanstaat,daarom dat ik nadat uderzo ermee stopt ook geen asterixen meer ga kopen(hij heeft de toestemming gegeven om als hij stopt of sterft de reeks voort te laten leven,en gezien zijn laatste eigen uitgaves is het mooi geweest voor me:)
Geplaatst op 23/09/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 23/09/2010
Crew
Avatar woelfie
4090
Origineel geplaatst door lagaffe
daarom dat ik nadat uderzo ermee stopt ook geen asterixen meer ga kopen(hij heeft de toestemming gegeven om als hij stopt of sterft de reeks voort te laten leven,en gezien zijn laatste eigen uitgaves is het mooi geweest voor me:)

Daarom juist ga ik ervan uit dat als Asterix wordt overgenomen, het alleen maar beter kan worden.
't is niet dat het zonder Goscinny altijd slecht was, hé, maar sommige albums waren echt het papier niet waard (en heb ik dan ook niet gekocht). Een frisse wind kan me mogelijk overtuigen om het terug te proberen.
Geplaatst op 24/09/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 24/09/2010