Mijn toevoegingen van afgelopen zondag of maandag

Avatar iebeltje
123
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden 2 boeken toegevoegd die nog steeds niet op de site staan:

- Fearless Fosdick
- Dick Tracy: America's most famous detective

Ik heb naar mijn idee alles goed gedaan.

Ik probeerde weer eens een bijlage bij dit bericht te sturen maar dat mislukte ook weer eens; .jpg bestand van 102 kb, zou toch moeten lukken dacht ik.

Iebeltje
Geplaatst op 01/12/2010 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 01/12/2010
Je moet begrijpen dat wij ons best doen, maar soms ook geen tijd of zin hebben om er meteen in te vliegen.

fearless fosdick is ondertussen goedgekeurd. Voor Dick tracy heb ik wel een vraag. Ik vind namelijk tegenstrijdige info op het internet: een andere uitgever, namelijk Citadel Press, of een ander uitgavejaar: 1990. Of een combinatie van allebei, Plexus op 1990, Citadel in 1987, ...

Weet je soms of er meerdere uitgaves zijn (waarschijnijk) en of Citadel press en Plexus tot dezelfde uitgeversgroep behoren of zo (of is het een een Engelse en de andere een Amerikaanse uitgever?
Geplaatst op 01/12/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/12/2010
Crew
Avatar Iyo74
6892
Origineel geplaatst door iebeltje
Ik probeerde weer eens een bijlage bij dit bericht te sturen maar dat mislukte ook weer eens; .jpg bestand van 102 kb, zou toch moeten lukken dacht ik.

Iebeltje,
Bijlages meesturen op dit forum is helaas niet mogelijk. Je kan wél linken naar een bestand op een andere locatie (zoals Picasa,...).
Geplaatst op 01/12/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 01/12/2010
Avatar iebeltje
123
Hallo Chris en Iyo74,

Ik begrijp best dat je niet altijd direct zin of tijd hebt, heb ik zelf ook wel eens.

Het is alleen dat sommige van de toevoegingen die ik gedaan heb niet altijd door de machinerie begrepen werden en gewoonweg verdwenen.

Is het niet mogelijk om zoals als eerder door iemand geopperd een (automatische) e-mail naar de uploader te sturen dat de toevoeging is aangekomen en dat behandeling nog volgt?

Volgende de gegevens in het Dick Tracy boek is het in Amerika uitgegeven door Citadel Press in 1987 en in UK door Plexus in 1990 (die heb ik).

ik hoop dat dit het raadsel oplost.

Ik had het over bijlagen, maar eigenlijk bedoelde ik een afbeelding plaatsen in het bericht.

Groeten,

Iebeltje
Geplaatst op 01/12/2010 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 01/12/2010
Ik had inderdaad eens gezegd dat je me wel een mail kon sturen, zodat ik kon kijken of je album wel degelijk in de adminconsole was terechtgekomen.
De laatste tijd heb ik wel altijd je strips gezien, dus vermoed ik dat er geen probleem meer is.

Bedankt voor de info, ik pas Dick tracy aan en keur die goed. Ik heb de strip wel in een aparte reeks gezet en de titel aangepast, anders kon hij niet in het vakje (er is een beperking op het aantal karakters, maar ik weet niet meer hoeveel).
Ken je trouwens die Dick Tracy-uitgave van IDW? Prachtig uitgegeven! En die uitgeverij heeft Terry and the Pirates ook uitgegeven in eenzelfde formaat. Yummy.

Wat je vraag over de afbeeldingen betreft: spijtig genoeg kan je geen afbeelding in een post plaatsen die gewoon op je desktop staan. Ze moeten ergens op het net te vinden zijn, anders krijg je ze niet gepubliceerd.

Je kan wel een account aanmaken op een site als Picasa, Dropbox werkt ook wel geloof ik. Eerst publiceer je daar de jpg, daarna kan je de link kopiëren, op het icoontje Afbeelding invoegen klikken en de link erin pasten. Wat omslachtig, toegegeven, maar tot nu toe de enige manier (die ik ken dan toch).
Geplaatst op 01/12/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/12/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3313
Even een rechtzetting een cover toevoegen kan wel vanop jouw computer, indien deze te groot is (>20Mb + moet hij minstens 200 pixels hoog of breed zijn) wordt hij automatisch geweigerd! Het beste in dit geval is eventjes openen in paint en bewaren onder .jpg dan is het formaat meestal goed.
Geplaatst op 01/12/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 01/12/2010
Neenee, dat zijn covers van strips die je aan de strip zelf toevoegt.
Iebeltje wil een afbeelding toevoegen in zijn bericht in de thread. Dat kan niet rechtstreeks vanop je pc
Geplaatst op 01/12/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/12/2010
Crew
Avatar Iyo74
6892
Origineel geplaatst door iebeltje
Is het niet mogelijk om zoals als eerder door iemand geopperd een (automatische) e-mail naar de uploader te sturen dat de toevoeging is aangekomen en dat behandeling nog volgt?

Ik heb goed nieuws voor jou (en iedereen eigenlijk): een dergelijke functie staat op het lijstje van Surya. Als hij ooit eens 2 (of meer) minuten tijd heeft komt dat in orde. Als uploader krijg je dan ook een bericht als er met je post een probleem is bv.

Sowieso appreciëren we je inspanningen om de database te vervolledigen, daar moet je niet aan twijfelen!
Geplaatst op 02/12/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 02/12/2010