vakje bijdragen?

Als ik op mijn vakje bijdragen klik zie ik wat ik allemaal aan de site heb toegevoegd cq bijgedragen. Hier staat oa. stripcover toegevoegd en afbeeldingen toegevoegd. Wat is het verschil?
Geplaatst op 10/12/2011 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 10/12/2011
Crew
Avatar Surya
13264
Het nieuwe vs het oude systeem. De grote covers die nu kunnen toegevoegd worden worden bij "afbeeldingen" geteld, de oude, kleine, worden bij de covers gerekend. Op (zeer lange) termijn zullen die covers dalen en misschien zelfs 0 worden, naar mate de kleine covers vervangen worden door grote.
Geplaatst op 10/12/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/12/2011
Dan kan er misschien wel een lijst komen met covers die nog vervangen moeten worden, zo'n soort lijstje als de strips die nog 1 waardering tekort komen om mee te tellen.
Iets voor de lange termijn vermoed ik.
Geplaatst op 10/12/2011 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 10/12/2011
Crew
Avatar Veter
7841
Origineel geplaatst door Surya
Het nieuwe vs het oude systeem. De grote covers die nu kunnen toegevoegd worden worden bij "afbeeldingen" geteld, de oude, kleine, worden bij de covers gerekend. Op (zeer lange) termijn zullen die covers dalen en misschien zelfs 0 worden, naar mate de kleine covers vervangen worden door grote.


Dat lijkt niet te kloppen.
Nieuwe toevoegingen worden blijkbaar bij beide tellers geteld. En als je kleine covers vervangt die je zelf hebt toegevoegd, gaat de teller van de "afbeeldingen" omhoog, en blijft de teller van de "covers" gelijk (dus waarschijnlijk bij die teller tegelijk 1 min én 1 plus).
Geplaatst op 10/12/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 10/12/2011
Crew
Avatar Surya
13264
Dat zal ik eens moeten nakijken dan :) Ik denk dat ik al weet wat 't probleem is!
Geplaatst op 11/12/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/12/2011