Site snelheid

Hey Surya,

Ik heb al enige tijd performantie problemen.

Ik leg uit. Wanneer ik de site opstart duurt het toch tot 5 a 10 seconden eer de homepage zich toont. In het begin was het probleem enkel tot bij het eerste laden van die pagina. Nu is het me al 2 weken opgevallen dat de site redelijk traag reageert in het geheel. Ook als ik de site laat openstaan en niet actief gebruik maar dan toch na enige tijd een neiuwe pagina open duurt het openen van deze ellendig lang.

Tot vandaag eigenlijk ik mijn cache, wegens wat ik een virus dacht te zijn, wiste. Hierdoor was ik niet meer ingelogd. Tot mijn grote verbazing ging de site weer als een tierelier... ik had in eerste instantie niet gezien dat ik niet meer was ingelogd en dacht nog 'yes' weer een probleem minder. Maar zoals alle verhalen zit er een twist in. Wanneer ik weer inlogde was het weer boempatat... zo traag als een stoomtrein zonder kolen... .

Ter info ik heb deze problematiek vastgesteld vanop meerdere platformen. Browsers zijn Chrome 18.0.1 enz... en safari op Ipad, binnen het bedrijf op IE is het iets sneller maar de problematiek blijft bestaan.
Op IE mobile (windows phone 7) geen enkel probleem... maar dat zou kunnen zijn door de tragere verbinding.

Heb jij enige suggesties?
Geplaatst op 28/03/2012 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 28/03/2012
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Nu je erover begint is het bij mij ook hetzelfde probleem(Chrome)???

Ook reeds een tweetal weken ...
Dacht dat is zo, maar blijkbaar niet? :(
Geplaatst op 29/03/2012 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 29/03/2012
Crew
Avatar Surya
13265
Dit ga ik zelf eens proberen testen van 't weekend!

Ik had al gemerkt dat de site wat trager was, maar ik ga eens kijken of het inderdaad komt door het wel/niet ingelogd zijn!
Geplaatst op 29/03/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 29/03/2012
Crew
Avatar fluiten
7767
De laatste dagen is ie wel heel traag. Iets goedkeuren of uploaden kan verrekte lang duren.
Geplaatst op 04/04/2012 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 04/04/2012
Begin het nu ook wel zwaar te ondervinden.

En wanneer ik personages toevoeg aan een nieuwe strip via Chrome, duurt het soms 15 seconden voro de site reageert.
Geplaatst op 04/04/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/04/2012
Crew
Avatar Surya
13265
In chrome is er een ander probleem dat voor extra vertraging zorgt. Als de layout er niet juist uit ziet (boxes die te hoog staan ofzo) duurt het veel te lang, ook als de site wel vlot reageert.
Geplaatst op 04/04/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/04/2012