losse strips en integrales linken

Momenteel linken we strips en integrale uitgaves door in de integrale uitgaves een link te leggen naar de strip, in het veld Opmerking inhoud. Omgekeerd doen we dat niet.
Het zou wel leuk zijn om te zien welke strips al gebundeld zijn (en in welke integrale) zonder de integrales (of TBP of hoe je ze wilt noemen) te moeten doorploegen.
We kunnen eventueel hetzelfde veld gebruiken in de losse strip, maar een link leggen is toch wel wat werk.
Is het mogelijk om een optioneel veld toe te voegen bij de invoer/aanpassing van een strip? We kunnen dan een link leggen naar de strips_ID (wel alleen zichtbaar voor de admins)/de naam van de strip (en van daaruit naar de strips_ID), dan heb je die melding ook bij de alternatieve uitgaves.
Het veld kan dan heten: "Maakt deel uit van bundeling", of kortweg ook "Gebundeld in".
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 15/08/2012
Crew
Avatar Surya
13264
Staat op de planning, ik zal het bumpen :)
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/08/2012
Thx!

Ik had ook gedacht aan een veld bij integrales (dus de omgekeerde richting), als pop-up wanneer je het vakje Integrale aanvinkt, maar soms gebruiken we het voorvoegsel INT ipv het vakje om de integrales mooi onder elkaar te krijgen. Dan verschijnt zo'n pop-up niet.
Ofwel gewoon een veld dat er altijd staat ("Verzamelt", of "Bundelt")
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 15/08/2012
Crew
Avatar Surya
13264
Ik ga inderdaad iets in die zin doen :)
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/08/2012
Crew
Avatar woelfie
4109
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
maar soms gebruiken we het voorvoegsel INT ipv het vakje om de integrales mooi onder elkaar te krijgen. Dan verschijnt zo'n pop-up niet.

Ik dacht dat dat verboden was ?( juist om te vermijden dat alles door elkaar staat
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 15/08/2012
Crew
Avatar Surya
13264
Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
maar soms gebruiken we het voorvoegsel INT ipv het vakje om de integrales mooi onder elkaar te krijgen. Dan verschijnt zo'n pop-up niet.

Ik dacht dat dat verboden was ?( juist om te vermijden dat alles door elkaar staat

Dat is inderdaad niet de bedoeling :)
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/08/2012
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
maar soms gebruiken we het voorvoegsel INT ipv het vakje om de integrales mooi onder elkaar te krijgen. Dan verschijnt zo'n pop-up niet.

Ik dacht dat dat verboden was ?( juist om te vermijden dat alles door elkaar staat

Dat is inderdaad niet de bedoeling :)


weet ik, maar voor sommige reeksen (van comics...) helaas nodig, anders is het echt een knoeiboel
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 15/08/2012
Crew
Avatar woelfie
4109
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
weet ik, maar voor sommige reeksen (van comics...) helaas nodig, anders is het echt een knoeiboel

Comics, wat een zootje! (op organisatorisch vlak he) :D
ik hoop dat er geen copyright staat op deze uitspraak
Geplaatst op 15/08/2012 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 15/08/2012
Crew
Avatar Surya
13264
Nenee, da's creative commons :)
Geplaatst op 16/08/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/08/2012