Updates

Misschien een vraag die eerder al is gesteld in het forum, maar toch, ik hoop dat jullie een beginneling willen vergeven...

Is het zo dat je automatisch een bericht (e-mail?) krijgt als er een nieuwe uitgave wordt toegevoegd aan een reeks die je in je stripcollectie hebt opgenomen?

Het zou handig zijn. Ik zit al enige tijd te wachten op een aantal nieuw uit te komen strips. Ik neem aan dat stripinfo.be sneller op de hoogte zal zijn van een nieuwe uitgave dan ik. Als ik dan een mailtje zou krijgen dat deze of gene nieuwe strip er aan komt kan ik onmiddellijk naar de stripwinkel om up-to-date te blijven...

Jeekepeeke
Geplaatst op 08/06/2007 Citeren
Avatar
Jeekepeeke
Geplaatst op 08/06/2007
Crew
Avatar fluiten
7764
Dit is, voor zover ik weet, nog niet van toepassing, maar je hebt daar wel een punt. Dit kunnen we altijd eens voorstellen aan onze webmaster. Wie weet dat dit in een nabije toekomst wel mogelijk is. ;)
Geplaatst op 09/06/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 09/06/2007
Crew
Avatar Surya
13271
Ik loop al een tijd met dit idee rond, maar ik moet een en ander aan het systeem aanpassen indien dit mogelijk moet worden. En helaas ontbreekt me momenteel de tijd. Ik denk dat dat iets is voor na de volgende versie van de site (waar ik dringend aan moet verder werken)
Geplaatst op 09/06/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/06/2007