Nummering

Crew
Avatar $tripofiel
3318
Heb deze reeks aangeschaft en bij het invoeren heb ik gemerkt dat we hier een vreemde nummering op na houden?

Op de ruggen zijn de boeken gewoon genummerd van 1 tot 14.

Ook zijn er 2 albums omgewisseld van plaats, nl. 4a en 4b?
Kan deze nog eens nagekeken worden en eventueel een gewone nummering aangeven...
Geplaatst op 04/12/2013 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 04/12/2013
Crew
Avatar Veter
7832
Ik herinner me dat er ergens al eens een vraag opgedoken is over die vreemde nummering, maar er is toen ook geen antwoord gekomen.
Ik ken de reeks niet, maar als de ruggen (en ook de titellijsten op de achterzijde) duidelijk een andere nummering volgen, gaan we ze beter hernummeren.
Geplaatst op 06/12/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 06/12/2013
ik denk dat het een soort parallelreeksen zijn binnen 1 reeks, die dan uiteindelijk samenkomen, als ik met goed de 'stamboom' herinner op een van de eerste platen van de strip (of de achterkant).
Geplaatst op 06/12/2013 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 06/12/2013
Crew
Avatar $tripofiel
3318
Dat staat inderdaad op de achterkant, maar op de ruggen zijn deze allemaal genummerd van 1 tem 14.
Wat wel verschil is dat het eerste album een gele kleur heeft op de rug, de andere blauw en rood van de twee verschillende verhaallijnen en dan uiteindelijk weer samenkomen in de gele kleur (denk ik want laatste twee albums heb ik nog niet)!
Geplaatst op 06/12/2013 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 06/12/2013