Geheime driehoek

Crew
Avatar Fumetti
3673
Zag dat de reeks Geheime driehoek een aantal nevenreeksen omvatte: INRI, Wachters van het bloed.
Zijn er nog andere?
Hoe verhouden alle reeksen zich tov elkaar?
Kan je de reeksen ook afzonderlijk lezen?
En zijn de reeksen als een cyclus op te vatten, of kan je elk deel op zichzelf lezen.

maw ben geïnteresseerd :-)
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Surya
13264
Er is ook nog Hertz denk ik
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Thx Surya. Idd ook onder de noemer Geheime driehoek zie ik op de cover.

Weet je meer over de verbanden tussen de reeksen?
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Project_Z
1156
De Geheime Driehoek, de eerste cyclus, ook de beste. Eén doorlopend verhaal. Aanrader als je dingen als de Da Vinci Code goed vindt. Staat perfect op zichzelf, de rest is eigenlijk niet meer nodig.

INRI, het vervolg op De Geheime Driehoek. Tweede cyclus. Vond ik ook nog goed. Eén doorlopend verhaal. Verwijzingen naar de eerste cyclus.

Hertz, spin-off, losse verhalen over één van de hoofdpersonages uit De Geheime Driehoek. Niet echt veel meerwaarde.

Wachters van het Bloed. "Derde" cyclus. Doorlopend verhaal. Niet echt duidelijk waar die juist past, ik vermoed een prequel. Vond ik uitmelkerij van de titel, heeft niet veel met de eerste cyclus te maken, behalve dat de Wachters van het bloed er ook in voorkomen. Serieus moeten zwoegen om erdoor te geraken.

Er zou ook nog een vervolg/spin-off van Wachters van het Bloed komen, maar die beker ga ik aan mij voorbij laten gaan. :D
't is genoeg geweest.
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Surya
13264
Niet echt. Ik heb De Geheime Driehoek indertijd gekocht en gelezen, maar ik heb ze weer verkocht. De spin-offs heb ik niet gelezen denk ik.
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
ok, dank voor jullie antwoorden. Denk dat ik me er ook eens aan ga wagen, hopelijk zijn ze nog te vinden!
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar beus
1554
de wachters van het bloed speelt zich inderdaad af voor de geheime driehoek, je ziet een jonge hertz en de man die paus is in de geheime driehoek en inri is nog maar kardinaal.

toch lees je die het best na de eerste reeks geheime driehoek.
inri speelt zich vooral af in de middeleeuwen, het gaat over het ontstaan van de groep die het geheim moet bewaren en hoe ze het grote geheim dat ontdekt wordt in de eerste cyclus hebben ontdekt en bewaard. Toen werden ze ook al op de hielen gezeten door de wachters van het bloed

hertz is een spin-off en handelt dus eerst over de jeugd van hertz en de kardinaal/paus, meer bepaald in de tweede wereldoorlog, toen redden ze een man die lid was van de loge, dus het maakt de link tussen de hoofdrolspelers en hoe ze in het verhaal zijn getrokken, daarna volgt er nog er nog een verhaal over krijgsgevangen soldaten in engeland die ook lid waren van de loge

persoonlijik vond ik de geheime driehoek erg goed
inri redelijk goed
wachters van het bloed een beetje teveel van hetzelfde
en hertz vond ik weer erg goed
Geplaatst op 26/01/2014 Citeren
Avatar
beus
Geplaatst op 26/01/2014
Avatar kaeten
356
Hertz vond ik ook goed!
Geplaatst op 27/01/2014 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 27/01/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Ga er echt eens werk van maken zie!
Geplaatst op 27/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 27/01/2014