3de stripbeurs Geraadsbergen 23maart 2014

hier zijn we dan weer

er is niet alleen een stripbeurs maar wordt ook een pokemon demonstatie geven
PokéLiga
Op zondag 23 maart is er een strip festival in Geraardsbergen en wij zullen daar aanwezig zijn om een liga te runnen.
Wie wil kom maar af er zal zeker van alles te doen zijn fun gegarandeerd.
dit in samenwerking met stripwinkel Hermelijn



Brice Goepfert : De dwaas van de koning--Ella Mahé—Malfosse—De pijl van Nemrod….

Jean-Louis Dress (EB) : illustrator en tekenaar van de kinderboeken “De lange reis van Moana en De avonturen van Zoé (Enkel in het Frans) en Defensie Stript (Ned)…..

Jean Torton : Amazones—De verovering van Mexico—Guerrero—Napoleon Bonaparte—De reizen van Alex : De Maya’s—De Azteken—De Inca’s……

Kas : Halloween Blues—Flash Back—Hans—Shooting Star—De Voyageurs…..

Daniel Kox : Agent 212—Hoera! Nieuwe albums! –Maxi presenteert…..

Jean-Pol : Kramikske—De lustige Kapoentjes—Samson &Gert—De vrouwen van—Willie Wervelwind—Sammy…..

Ersel : De bewaker van de Lans—Black Notes—De Pioniers van de Nieuwe Wereld—De Zouaaf—Medea—De herinnering aan Abraham…

Olivier Pâques : Lois—De reizen van Lois…

Ingrid De Vuyst ( Inkleuring ) :Pompei 2-- Lois—Sparta 2—Medea 2—De Braziliaanse Droom….

Christophe Simon : Sparte—Alex—De dooltocht van Alex—Ella Mahé—Lefranc—Orion…..

Riccardo Federici : De Madonna van Pellini—Saria….

Fabio Bono : Katharen--Marco Polo--De Tempelier.......

Eric Loutte : Airfiles—Alfa: Eerste wapenfeiten—Biggles—Team Rafale……

Danny Verbiest : scenarist Magritte en het Maldororboek

Eric Demarbaix (scenarist Histoires de Bruxelles –Verhalen uit Brussel..) Voor Geraardsbergen het primeur van de eerste signeersessie van ons nieuw album “Verhalen over Brussel via zijn

Sportfiguren” die op vrijdag 21/2/14 zal voorgesteld worden in het C.Vandenstockstadion door Guy Vanhengel in aanwezigheid van verschillende bekende en minder gekende Brusselse sportfiguren.(Van Himst, Merckx, Borlée, etc etc…)

Benoit Gosselin : scenarist De RODE DUIVELS… van Sporting Brugske-Op

Tim”Tibo” Bolssens : medewerker van het eerste uur , aan alle geciteerde stripalbums

Bruno Gilson : medewerker aan enkele producties zoals het “Jean- Michel Saive-album” maar ook maker en uitgever van twee “Hommage Walthéry-albums”

De Marck : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations...

Philippe Glogowsky : Ypres Memories—Henry’s Dagboek—Brazilian Dream—Het Grote Witte Hert…..

Ivan Adriaenssens : Afspraak in Nieuwpoort—Orphanimo—K3—Piet Pienter en Bert Bibber…..

Eric De Rop : Schanulleke—Suske en Wiske Familiestripboek—Jommeke ( medewerking)—Super Kuifje…..

Benoît Fauviaux : De reizen van Tristan 'Les baux de Provence'

Darko Perovic : Alamo—De geheime dagboeken van het Vaticaan….

Allemaal Eigenbeheer

Pascal Piatti (EB) : Les plaines d'Abraham

Yvan Bulté (EB) : Avonturen van een cafebaas--Qwibes--Piet Pinter en Bert Bibber'Op het spoor van POM'--Jommekes bij de vleet

Wouter Van Gijzeghem(EB) : Boswachter John

Bart Pletinckx : Scenarist

Matthias Cruyssaert (EB): Commissaris Moordenaar--Piet Pienter en Bert Bibber...

Peter Brutin(EB) : Commissaris Moordenaar--Glyff..

Pascal Schokaert : Bekend van.....--James Dobbelo--Jommeke....

Marcel Rouffa : Asem—De Familie Klipper—De Pierkes—De Deserteur…..

Pierre-Emmanuel Paulis (EB) : Tania—Defensie Stript…..

Walterell (EB) : Bessy—Killroy was here—Piet Pienter en Bert Bibber……



Baloo : medewerking aan de Smurfen en gags + inkleuringen voor de Agatha reeks…..
En dit in samenwerking met P@Per dankzij Johan

Thomas Du Caju : Betty en Dodge--Sabbatini--Suske en Wiske ( non Fictie)....(strips dienen aangekocht te worden aan de stand van BDMust)

Philhoo : Black Force Squadron--Normandie Niemen--Styx--Téléportation....
Geplaatst op 13/02/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 13/02/2014
Avatar lagaffe
351
ik hoop dat ik hier bij zal zijn :)
maar euhm, op gevaar van mezelf belachelijk te maken want ik ben ni echt fan van dat stripgenre, maar uhm philippe delaby dat komt signeren? ik denk niet dat dat nog zal gaan aangezien hij vorige maand overleden is? ik vroeg het me maar af :)
Geplaatst op 13/02/2014 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 13/02/2014
oei een foutje van mij :rolleyes:
zo recht gezet
een spijtig zaak voor onze beurs maar het is nog een groter verlies voor zijn familie
Geplaatst op 13/02/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 13/02/2014
Ziezo!

De kogel is door de kerk!

Naar aanleiding van de Stripbeurs te Ieper, hebben wij besloten om ons signeerbeleid in 2014 te veranderen. Het signeerbeleid te Ieper is zeer eerlijk voor iedereen. Bijgevolg zal ons signeerbeleid er als volgt uitzien: Elke persoon kan in zijn eerste aankoopbeurt bij Hermelijn maximum 5 stripboeken aankopen voor een tekenaar naar keuze. U ontvangt één signeerticket per aangekochte strip. Wil je meer dan 5 signeertickets, dan moet je terug achteraan in de rij gaan staan. U kunt dan opnieuw maximum 5 strips aankopen, waarvoor u weer 1 signeerticket per strip krijgt. Iedereen krijgt zo een eerlijke kans op ons stripfestival.
Geplaatst op 16/02/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 16/02/2014
Zie hier een vraag over Riccardo Federici:
Het is in jullie belang om er zeker op te reageren.
Riccardo Federici zal maar 8 tot 10 tekeningen maken, maar we weten niet hoe wij dit moeten aanpakken.
Daarom drie mogelijkheden:

1: wie eerst is, eerst krijgt
2: Ene helft wie eerst is, eerst krijgt en de andere helft via lottrekking
3: of alles lottrekking

Dus in jullie belang om hier op te reageren! Hoe meer reactie, hoe beter!
Geplaatst op 16/02/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 16/02/2014
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door bouwertje
Zie hier een vraag over Riccardo Federici:
Het is in jullie belang om er zeker op te reageren.
Riccardo Federici zal maar 8 tot 10 tekeningen maken, maar we weten niet hoe wij dit moeten aanpakken.
Daarom drie mogelijkheden:

1: wie eerst is, eerst krijgt
2: Ene helft wie eerst is, eerst krijgt en de andere helft via lottrekking
3: of alles lottrekking

Dus in jullie belang om hier op te reageren! Hoe meer reactie, hoe beter!

Ik vind alles via loting het eerlijkst (niet iedereen is van achter de kerk, en overnachten voor de deur is toch ook niet je dat). Best ook bij vemelden dat je slechts 1x kan winnen. ;-)
Geplaatst op 16/02/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 16/02/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
ja, alles via loting is idd het eerlijkst! en vermits ik niet kom ben ik vrij "objectief" hé ;-)
Geplaatst op 17/02/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 17/02/2014
Crew
Avatar woelfie
4125
³
Geplaatst op 18/02/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 18/02/2014
Crew
Avatar fluiten
7764
4
Geplaatst op 18/02/2014 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 18/02/2014
nog twee nieuwe namen

Philhoo!!

Thomas Du Caju!
Hij zit aan stand van "BDMust". Strips dienen eveneens te worden aangekocht bij BDMust.
Geplaatst op 04/03/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 04/03/2014
Hier een update



Bij deze tekenaars worden de stripboeken aan gekocht bij Hermelijn


Brice Goepfert : De dwaas van de koning--Ella Mahé—Malfosse—De pijl van Nemrod….



Jean Torton : Amazones—De verovering van Mexico—Guerrero—Napoleon Bonaparte—De reizen van Alex : De Maya’s—De Azteken—De Inca’s……



Riccardo Federici : De Madonna van Pellini—Saria….( lottrekking )



Kas : Halloween Blues—Flash Back—Hans—Shooting Star—De Voyageurs…..



Daniel Kox : Agent 212—Hoera! Nieuwe albums! –Maxi presenteert…..



Jean-Pol : Kramikske—De lustige Kapoentjes—Samson &Gert—De vrouwen van—Willie Wervelwind—Sammy…..



Olivier Pâques : Lois—De reizen van Lois…



Ingrid De Vuyst ( Inkleuring ) :Pompei 2-- Lois—Sparta 2—Medea 2—De Braziliaanse Droom….



Ersel : De bewaker van de Lans—Black Notes—De Pioniers van de Nieuwe Wereld—De Zouaaf—Medea—De herinnering aan Abraham…



Christophe Simon : Sparte—Alex—De dooltocht van Alex—Ella Mahé—Lefranc—Orion…..



Eric Loutte : Airfiles—Alfa: Eerste wapenfeiten—Biggles—Team Rafale……



Philippe Glogowsky : Ypres Memories—Henry’s Dagboek—Brazilian Dream—Het Grote Witte Hert…..



Ivan Adriaenssens : Afspraak in Nieuwpoort—Orphanimo—K3—Piet Pienter en Bert Bibber…..



Eric De Rop : Schanulleke—Suske en Wiske Familiestripboek—Jommeke ( medewerking)—Super Kuifje…..



Marcel Rouffa : Asem—De Familie Klipper—De Pierkes—De Deserteur…..



Benoît Fauviaux : De reizen van Tristan 'Les baux de Provence'....



Philhoo : Black Force Squadron--Normandie Niemen--Styx--Téléportation....







Deze tekenaars zitten bij Deadelus


Darko Perovic : Alamo—De geheime dagboeken van het Vaticaan….( strips dienen aangekocht te worden aan de stand van Daedalus)

Fabio Bono : Katharen--Marco Polo--De Tempelier.......( strips dienen aangekocht te worden bij de stand vanDaedalus)



Deze tekenaar zit bij BD MUST


Thomas Du Caju : Betty en Dodge--Sabbatini--Suske en Wiske ( non Fictie)....(strips dienen aangekocht te worden aan de stand van BDMust)





Deze tekenaar zit bij Johan van P@Per


Baloo : medewerking aan de Smurfen en gags + inkleuringen voor de Agatha reeks…..(stand Paper BS)



Bij deze tekenaars worden de stripboeken deels bij Hermelijn en deels bij hun zelf verkocht


De Marck : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations...


Danny Verbiest : scenarist Magritte en het Maldororboek



Eric Demarbaix (scenarist Histoires de Bruxelles –Verhalen uit Brussel..) Voor Geraardsbergen het primeur van de eerste signeersessie van ons nieuw album “Verhalen over Brussel via zijn Sportfiguren” die op vrijdag 21/2/14 zal voorgesteld worden in het C.Vandenstockstadion door Guy Vanhengel in aanwezigheid van verschillende bekende en minder gekende Brusselse sportfiguren.(Van Himst, Merckx, Borlée, etc etc…)

Benoit Gosselin : scenarist De RODE DUIVELS… van Sporting Brugske-Op

Tim”Tibo” Bolssens : medewerker van het eerste uur , aan alle geciteerde stripalbums

Bruno Gilson : medewerker aan enkele producties zoals het “Jean- Michel Saive-album” maar ook maker en uitgever van twee “Hommage Walthéry-albums”







Eigen beheer



Jean-Louis Dress (EB) : illustrator en tekenaar van de kinderboeken “De lange reis van Moana en De avonturen van Zoé (Enkel in het Frans) en Defensie Stript (Ned)…..



Pascal Piatti (EB) : Les plaines d'Abraham





Yvan Bulté (EB) : Avonturen van een cafebaas--Qwibes--Piet Pinter en Bert Bibber'Op het spoor van POM'--Jommekes bij de vleet

Wouter Van Gijzeghem(EB) : Boswachter John

Bart Pletinckx : Scenarist

Matthias Cruyssaert (EB): Commissaris Moordenaar--Piet Pienter en Bert Bibber...

Peter Brutin(EB) : Commissaris Moordenaar--Glyff..

Pascal Schokaert(EB) : Bekend van.....--James Dobbelo--Jommeke....






Pierre-Emmanuel Paulis (EB) : Tania—Defensie Stript…..



Walterell (EB) : Bessy—Killroy was here—Piet Pienter en Bert Bibber……



Waldo Van Gheluwe (EB) : Eridu--De overlevenden van Kish--Jommeke....



Ik hoop dat dit een goed overzichje is als er nog vragen zijn kunt u ze gerust stellen
Geplaatst op 10/03/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 10/03/2014
en wie mogen wij verwachten op zondag aanstaande
Geplaatst op 21/03/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 21/03/2014
Crew
Avatar Surya
13272
Ik ga vermoeddelijk even langs komen met mijn vrouw, ondermeer om even gedag te zeggen tegen de fijne mensen van Hermelijn
Geplaatst op 22/03/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 22/03/2014
Crew
Avatar Surya
13272
Ben gisteren namiddag gegaan. Het was gezellig druk, maar behalve Daniel van de Striep en Nelly van Hermelijn heb ik niemand gezien die ik kende
Geplaatst op 24/03/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/03/2014
spijtig dat ik de man achter dit forum niet heb leren kennen
Geplaatst op 25/03/2014 Citeren
Avatar
bouwertje
Geplaatst op 25/03/2014
Crew
Avatar Surya
13272
Volgende keer beter :)
Geplaatst op 25/03/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/03/2014