Lot 40 strips en nog wat

Ik heb mijn collectie eens uitgekuist en wil nu van alle dubbels vanaf. Helaas zijn verzendkosten naar het buitenland (... ik woon in Duitsland) te duur om per stuk te verkopen, dus ik probeer het als lot kwijt te geraken. €50 + €20 verzendkosten - ja, dat laatste is triestig.

Als iemand hier geïnteresseerd zou zijn, laat iets weten.

Cartoons

Scott Adams - Dilbert - 2 - Breng mij het hoofd van Willy van de postkamer
Chris Browne - Hägar de verschrikkelijke - 26 - Zesentwintigste Dikke Hägar (bevlekte kaft)
Chris Browne - Hägar de verschrikkelijke - 5 - Pocket 5
Jim Davis - Garfield - 46 - Pocket 46

Strips

Berck & Cauvin - Sammy - 11 - Lijfwacht-verhalen (geplastificeerde kaft)
Berck & Cauvin - Sammy - 15 - Lijfwachten in Hollywood (geplastificeerde kaft, kaft bijna los)
Bosma & Koek - Flodder in Amerika (OK, ik zou bijna geld geven opdat iemand deze uit mijn collectie haalt. Brrr. Geen idee waar ik dit vandaan heb.)
Franquin, André - Guust Flater - ?? - Archief: Zorgvuldig behandelen (hardcover, nagenoeg nieuw, Lekturama serie)
Franquin, André - Guust Flater -R3 - Flagrante flappende flaters (kaft wat beschadigd, stempels aan binnenkant)
Franquin, André - Guust Flater -11- Flaters, floppen en flouzen
Franquin, André - Guust Flater -13 - Flater verdient een optater
Franquin, André - Guust Flater -14 - De Flater-saga
Franquin, André - Guust Flater -19 - Guust 19 (nagenoeg nieuw, uitgave Marsu Productions ipv. Dupuis)
Hergé - Kuifje - De 7 kristallen bollen (hardcover, lijm heeft beste tijd gehad)
Hergé - Kuifje - De sigaren van de Farao (goed versleten, lijm heeft beste tijd gehad)
Hergé - Kuifje - De blauwe lotus (goed versleten)
Jacobs, Edgar P. - Blake en Mortimer - Het geheim van de Zwaardvis (nagenoeg nieuw)
Martin, Jacques - Lefranc - 01 - Het hol van de wolf
Martin, Jacques - Lefranc - 02 - Het sein staat op rood (lijm helemaal achteraan geeft langzaam de geest)
Martin, Jacques - Lefranc - 04 - De giftige sneeuw (plooi in achterste kaftblad en naam op de cover)
Martin, Jacques - Lefranc - 06 - Operatie Thor
Martin, Jacques - Lefranc - 07 - De oase
Martin, Jacques - Lefranc - 08 - Het absolute wapen
Martin, Jacques - Lefranc - 09 - De crypte
Martin, Jacques - Lefranc - 10 - De apocalyps
Pom - Piet Pienter en Bert Bibber - 00 - Het gestolen vredeswapen (uitgave VZW Stripbeurs Middelkerke 2005, zo goed als nieuw)
Pom - Piet Pienter en Bert Bibber - 34 - De zaak Blinkstein
Pom - Piet Pienter en Bert Bibber - 40 - Hypnose-stralen
Uderzo & Goscinny - Asterix - 02 - Het gouden snoeimes (naam aan binnenkant, binnenkant kaft en eerste blad zwaar mishandeld door kind met balpen)
Uderzo & Goscinny - Asterix - 03 - Asterix en de Gothen (naam aan binnenkant, heeft wat afgezien)
Uderzo & Goscinny - Asterix - 11 - Asterix en het ijzeren schild (naam aan binnenkant, heeft wat afgezien)
Uderzo & Goscinny - Asterix - 12 - Asterix en de Olympische Spelen (naam aan binnenkant, heeft wat afgezien)
Uderzo & Goscinny - Asterix - 19 - Asterix en de ziener (naam aan binnenkant, heeft wat afgezien)
Uderzo & Goscinny - Asterix - 20 - Asterix op Corsica (nagenoeg nieuw)
Uderzo & Goscinny - Asterix - 25 - De diepe kloof (naam aan binnenkant)
Vandersteen, Willy - De Rode Ridder - 35 - Het derde wapen
Vandersteen, Willy - Robert en Bertrand - 38 - De titanen
Vandersteen, Willy - Suske en Wiske - De vergeten vallei (promotionele uitgave der middenstand 1989, naam en stempel aan binnenkant)
Vandersteen, Willy - Suske en Wiske - Postzegels verzamelen met Suske en Wiske / De macabere macralles (promotionele uitgave VZW Pro-Post 1993)
Vandersteen, Willy - Suske en Wiske - 080 - De brullende berg
Vandersteen, Willy - Suske en Wiske - 124 - Het vliegende bed
Vandersteen, Willy - Suske en Wiske - 181 - De perenprins
Vandersteen, Willy - Suske en Wiske - 197 - Het delta duel (gloednieuw, ongelezen, moderne cover)
Vandersteen, Willy - Suske en Wiske - 244 - De begeerde berg (nagenoeg nieuwstaat)
Geplaatst op 24/03/2014 Citeren
Avatar
jjanssens
Geplaatst op 24/03/2014