Vervolg op Django Unchained?

Crew
Avatar witam
5316
De uitstekende strip 'Django Unchained' krijgt wellicht een vervolg.. alleszins al in het Engels.

In dit vervolg zouden Zorro en Django samen spelen. Tarantino vertelt dat hij na het lezen van de verhalen over Zorro van Matt Wagner het idee kreeg om de twee laten samen te werken. Dit stripverhaal zal door DC Entertainment en Dynamite Entertainment samen uitgegeven worden.

Hopelijk beslist men hier om dit vervolg eveneens te vertalen. Ik kijk er alvast naar uit!
Geplaatst op 19/06/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/06/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door witam
De uitstekende strip 'Django Unchained' krijgt wellicht een vervolg.. alleszins al in het Engels.

In dit vervolg zouden Zorro en Django samen spelen. Tarantino vertelt dat hij na het lezen van de verhalen over Zorro van Matt Wagner het idee kreeg om de twee laten samen te werken. Dit stripverhaal zal door DC Entertainment en Dynamite Entertainment samen uitgegeven worden.

Hopelijk beslist men hier om dit vervolg eveneens te vertalen. Ik kijk er alvast naar uit!


Werken waarvan de rechten bij twee uitgeverijen liggen zijn enorm moeilijk uit te geven. Het is te hopen dat er één aanspakelijk zal worden waardoor licentie verkrijgen gemakkelijker zal gaan. Ik help het je hopen dat Blloan de kans krijgt
Geplaatst op 21/06/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 21/06/2014
Crew
Avatar witam
5316
Dat is echt jammer. Ik zou denken dat bij een vervolg op iets dat al internationaal gegaan is, men daar aan denkt en een beleid op voorhand over afspreekt. Maar in het Engels zal ook nog wel lukken :-)
Geplaatst op 21/06/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 21/06/2014
Avatar Gently
634
Origineel geplaatst door witam
Dat is echt jammer. Ik zou denken dat bij een vervolg op iets dat al internationaal gegaan is, men daar aan denkt en een beleid op voorhand over afspreekt. Maar in het Engels zal ook nog wel lukken :-)


Ik zeg dat het moeilijk is - niet dat het niet gebeurt ;) Maar ging het inderdaad maar zo makkelijk... helaas zitten bij dit soort zaken direct juridisch afdelingen te roeren...
Geplaatst op 21/06/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 21/06/2014
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door witam
Dat is echt jammer. Ik zou denken dat bij een vervolg op iets dat al internationaal gegaan is, men daar aan denkt en een beleid op voorhand over afspreekt. Maar in het Engels zal ook nog wel lukken :-)


Ik zeg dat het moeilijk is - niet dat het niet gebeurt ;) Maar ging het inderdaad maar zo makkelijk... helaas zitten bij dit soort zaken direct juridisch afdelingen te roeren...


Eh.. advocaten.. X( :D
Geplaatst op 21/06/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 21/06/2014
Avatar Gently
634
Inderdaad :( ik heb dan ook nooit de uitdrukking advocaat van de duivel begrepen... das toch ziet als duivel van de duivel ;)
Geplaatst op 21/06/2014 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 21/06/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
advocaat van advocaat is mss realistischer en zegt hetzelfde :)
Geplaatst op 21/06/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 21/06/2014