Alweer een stapel strips in de veiling...

Crew
Avatar cuppenh
1519
Zo jongens en meisjes,
vandaag is de volgende veiling gestart van een deel van mijn verzameling (en het is nog steeds niet de laatste) die afloopt op zaterdagavond en zondagavond 30-31 augustus en maandag 1 sep..
Hierin ook veel komplete series (Beverpatroelje, Yoko Tsuno, Tangy, Trigië b.v.) en voor de amerikaans gerichte lefhebbers alle Marvel Essentials TPBs en DC Showcase TPBs en de begeerde cassettes van de EC-library!
Kortom, een hele hoop stripgeschiedenis voor gigantisch lage prijzen gaan hier de deur uit.
In ieder geval, kijk even naar http://www.bobbedoes.nl/auction.aspx?pl=H en zoek in de Barabas-veiling of er iets tussen zit voor jouw smaak. En voor mijn en vooral je eigen plezier: doe een bod en haal wat binnen van mijn verzameling.
groetjes.
Geplaatst op 23/08/2014 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 23/08/2014
Die EC-libraries zie ik wel zitten, maar heb al ondervonden dat het weinig zin heeft. Er zitten daar enkele professionele veilingafschuimers met veel poen bij die het meeste wegkapen.

:(

Goed voor Cuppenh natuurlijk...
Geplaatst op 23/08/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 23/08/2014
Crew
Avatar Iyo74
6897
Veel succes ermee!
Geplaatst op 23/08/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 23/08/2014
Succes, zitten leuke spulletjes tussen maar veilingen lokken inderdaad veel kopers met geld teveel. Goed voor de verkoper maar niet voor kopers. Heb een tijdje op Catawiki veilingen gevolgd maar desondanks veel bieden nooit iets gewonnen. Ik koop altijd gewoon via e-bay, catawiki, ...
Geplaatst op 23/08/2014 Citeren
Avatar
Rand Altor
Geplaatst op 23/08/2014
Avatar kaeten
356
Ga wel eens poging doen. Eerst nog beetje afwachten :]
Geplaatst op 23/08/2014 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 23/08/2014
Avatar kaeten
356
Catawiki is inderdaad niet echt de plaats om koopjes te doen :(
Geplaatst op 23/08/2014 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 23/08/2014
Crew
Avatar cuppenh
1519
Zolang je maar een budget bepaalt en er niet boven gaat kun je altijd een poging wagen. Ik heb zo ook wel een paar leuke dingen goedkoop gekocht, maar je moet het wel treffen bij sommige dingen dat de "geldzakken" toevallig even niet aanwezig zijn, dat is waar.
Geplaatst op 23/08/2014 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 23/08/2014
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door cuppenh
Zolang je maar een budget bepaalt en er niet boven gaat kun je altijd een poging wagen.

Volledig mee eens. Maar ik herhaal wat ik reeds eerder gezegd heb: als Belg zit ik meestal al bijna aan het vooropgestelde budget nog voor ik ook maar een bod heb uitgebracht. Toch als het slechts over enkele albums gaat. De verzendkosten zijn echt torenhoog! Om een vergelijking te geven: enkele maanden geleden plaatste ik een bestelling in China (m'n kinderen zijn verzot op Pokémon) voor zo'n €18. Dat pakketje werd aangetekend! verzonden. Een aangetekende verzending Nederland-België kost €15. ;( Onbegrijpelijk toch?
Geplaatst op 24/08/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 24/08/2014
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door cuppenh
Zolang je maar een budget bepaalt en er niet boven gaat kun je altijd een poging wagen.

Volledig mee eens. Maar ik herhaal wat ik reeds eerder gezegd heb: als Belg zit ik meestal al bijna aan het vooropgestelde budget nog voor ik ook maar een bod heb uitgebracht. Toch als het slechts over enkele albums gaat. De verzendkosten zijn echt torenhoog! Om een vergelijking te geven: enkele maanden geleden plaatste ik een bestelling in China (m'n kinderen zijn verzot op Pokémon) voor zo'n €18. Dat pakketje werd aangetekend! verzonden. Een aangetekende verzending Nederland-België kost €15. ;( Onbegrijpelijk toch?


Hoezo onbegrijpelijk? Met de torenhoge douane-rechten tussen Nederland en België, de Europese milieutransportnormen (alleen milieuvriendelijke auto's, alle CO2-uitstoot moet opgevangen worden door bomen te planten), de verfoeilijke RSZ-bijdragen waarmee ons sociaal vangnet draaiende wordt gehouden en daar bovenop de miljoenenbonussen van de gewone postbodes, is dat toch geen wonder?
Geplaatst op 24/08/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 24/08/2014
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Hoezo onbegrijpelijk? Met de torenhoge douane-rechten tussen Nederland en België, de Europese milieutransportnormen (alleen milieuvriendelijke auto's, alle CO2-uitstoot moet opgevangen worden door bomen te planten), de verfoeilijke RSZ-bijdragen waarmee ons sociaal vangnet draaiende wordt gehouden en daar bovenop de miljoenenbonussen van de gewone postbodes, is dat toch geen wonder?

:D
Geplaatst op 24/08/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 24/08/2014
Crew
Avatar cuppenh
1519
En niet alleen hier, hoor! De laatste jaren is het vervoer vanuit Amerika ook de pan uit gerezen.
Voorbeeld op E-BAy: Als je één magazine nodig hebt, vergeet het maar
http://www.ebay.nl/itm/Starlog-magazine-245-Starship-Troopers-Cover-/131273332247?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e90801617.
Het tijdschrift is $2 (dus ca €1,5) en de verzendkosten daarvan zijn $33 (€22)!
En als je het in grote bundels over laat komen slaan ze je hier met doaune-invoer-rechten en BTW e.d om de oren (een klein pakketje met $110 waarde kan oplopen tot €25-30 extra kosten)
Waanzinnig als je er even over nadenkt...
Geplaatst op 24/08/2014 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 24/08/2014