Vooruitblik HUM

Crew
Avatar witam
5316
In 2015 staan er 3 nieuwe Philemon albums op de planning:

- le voyage de l’incredule (maart)
- l’arche du A (mei/juni)
- Simbabbad van Batbad (augustus)

Tevens wordt er een extra album van Fred uitgebracht in 2015: “Het kleine circus”. Fred heeft in diverse interviews altijd gezegd dat dit zijn lievelingsalbum was en het wordt door velen gezien als zijn beste werk.
Geplaatst op 10/10/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 10/10/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Kleine circues in het NL?

Kan je Fred wat situeren voor mij? Ken hem niet...
Geplaatst op 10/10/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 10/10/2014
Crew
Avatar witam
5316
Fred ken ik ook alleen maar van Philemon, maar alles wat ik over het kleine circus lees, gaat dezelfde richting uit en zou het beste moeten zijn van zijn carrière.

Fred houdt van absurde situaties. Pas op dat betekent niet dat ze niet logisch zijn (de verhaallijn klopt) maar het is niet onze 'wetenschappelijke' logica. Veel fantasie heeft er voor gezorgd dat hij verschillende werelden verzint, die allemaal inherent absurd logisch zijn. Het is telkens een ontdekking voor mij wat en hoe hij zijn verhaal vertelt, ondanks de ogenschijnlijke eenvoud van het kaderverhaal in Philemon: de letters van de atlantische oceaan zijn echte eilanden dat Philemon bezoekt. En dan worden allerlei registers van leuke situaties en absurditeiten open getrokken. Ik vind het geweldig, maar ik hou wel van consequente absurditeit.
Geplaatst op 10/10/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 10/10/2014
Crew
Avatar witam
5316
Nog een update van HUM!-uitgeverij voor volgend jaar:

Begin 2015 verschijnt het 8e Philemonalbum: Op reis met de ongelover.

En er wordt tevens ook gewerkt aan een derde album van Tex Willer. Daarin nemen Tex en Carson het op tegen een woeste bende treinrovers.

En misschien wel de verrassing.. Beeldschoon zal ook door hen worden uitgegeven. Maar dat wellicht niet in het eerste kwartaal, maar wel vlug daarna.
https://farm8.staticflickr.com/7499/15972108671_3c4e5a5a82_c.jpg
Geplaatst op 08/12/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 08/12/2014