vragen/voorstellen

Avatar wavex
14
Hoi,

Ik heb een paar weken geleden de site ontdekt en ik ben ongeloofelijk verrast door de kwaliteit !
Ik ben dan ook druk bezig om mijn collectie in te voeren...En wil gerust tijd maken om mee wat covers up te daten en dergelijke...

Opmerkingen :
Ik steek zowel mijn strips als die van mijn kinderen in de database. Ik heb echter nog een aantal parodiestrips waarvan de covers echt niet "kind-vriendelijk" zijn, doch ik wil dat mijn kinderen ook de site gebruiken voor hun strips up 2 date te houden...
Zou er zoiets mogelijk zijn om bepaalde categorieën of strips af te schermen ?

WaveX
Geplaatst op 18/09/2007 Citeren
Avatar
wavex
Geplaatst op 18/09/2007
Crew
Avatar Surya
13271
Hmmm, daar moet ik eens over denken...
Geplaatst op 18/09/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/09/2007
Avatar Herbert
1105
Origineel geplaatst door wavex
doch ik wil dat mijn kinderen ook de site gebruiken voor hun strips up 2 date te houden...


Je kinderen kunnen zich toch zélf registreren op de site en zo hun "eigen" collectie bijhouden ?
Ik heb het voor mijn dochter op die manier opgelost.
Geplaatst op 19/09/2007 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 19/09/2007
Crew
Avatar fluiten
7764
Wat natuurlijk niet de toegang tot de erotische strips afsluit. Maar of dit nu echt nodig is? Ik denk dat onze kinderen wel al heel wat gewoon zijn, hoor. De tijd dat we van een blote borst stijl achterover vielen is al heel lang geleden. En de meeste covers van de (bijvoorbeeld) zwarte reeks zijn toch niet zo afschrikwekkend?

Het gevaar zit er eerder in dat je kinderen die strips bij je thuis vinden en er beginnen in te bladeren. Wat ze dan allemaal te zien krijgen.... :D
Geplaatst op 19/09/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 19/09/2007
Crew
Avatar Surya
13271
Een eigen account voor hen zal inderdaad wel net iets handiger zijn, en de kleine covers zouden niet zo'n erg probleem mogen vormen, of wel?
Geplaatst op 19/09/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 19/09/2007
Avatar wavex
14
Effe ter verduidlijking : ik ben helemaal niet preuts integendeel. Wat naakt op de cover heeft mij niets doen verstoppen thuis :-)
En ik heb het ook niet over de manaracovers en dergelijke...
Echter als ze hun smurfenstrips gaan beheren en dan op sex en de smurfen stoten das nog net iets 'te' voor 7 en 9 jaar oud...
Ik stelde de vraag omdat dvdprofiler waar ik vroeger mijn dvds in had zitten ook bepaalde stukken kon laten afschermen...
It was just a thought


WaveX
Geplaatst op 19/09/2007 Citeren
Avatar
wavex
Geplaatst op 19/09/2007
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door wavex
Effe ter verduidlijking : ik ben helemaal niet preuts integendeel. Wat naakt op de cover heeft mij niets doen verstoppen thuis :-)
En ik heb het ook niet over de manaracovers en dergelijke...
Echter als ze hun smurfenstrips gaan beheren en dan op sex en de smurfen stoten das nog net iets 'te' voor 7 en 9 jaar oud...
Ik stelde de vraag omdat dvdprofiler waar ik vroeger mijn dvds in had zitten ook bepaalde stukken kon laten afschermen...
It was just a thought


WaveX


Wat ik volledig kan verstaan, hoor. Begrijp mijn grappende toon niet verkeerd.

En Surya heeft ook een punt. De covers staan inderdaad klein op de site. En als je die download en vergroot wordt ie al snel troebel.
Geplaatst op 19/09/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 19/09/2007