cd-covers

Hoe kan ik een afbeelding toevoegen in de lijst met getekende cd-covers?
Ik krijg geen link met mijn persoonlijk foto bestanden. Deze link krijg ik echter wel als ik een cover wil toevoegen aan een stripalbum.
Balkanrunner
Geplaatst op 03/02/2015 Citeren
Avatar
balkanrunner
Geplaatst op 03/02/2015
Crew
Avatar Iyo74
6897
Als je antwoordt op een forum-item, krijg je boven het invoervak de optie "Afbeelding". Als je daarop klikt, verschijnt een venstertje waarin je een link kan plaatsen (d.m.v. kopiëren en plakken) naar de gewenste afbeelding. Dat werkt altijd (meestal) als er op het einde .jpg of .png staat. Sommige websites maken echter gebruik van herschaalde tekeningen, waarvan je de link niet kan gebruiken.
Geplaatst op 03/02/2015 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 03/02/2015
Crew
Avatar woelfie
4110
Bij het invoeren van een albumcover wordt de afbeelding geupload naar de server. Als je daarom klikt op "afbeelding toevoegen", kan je deze afbeelding ergens "wegpplukken", als die daar opgeslagen is. Een afbeelding van internet kan je daarom niet gebruiken, omdat die niet op jouw computer/server/whatever is opgeslagen.

In het forum kan je geen afbeeldingen uploaden, maar enkel linken. Daarom kan je hier wel een afbeelding van internet gebruiken, want doe wordt toch ook enkel gelinkt, maar kan je niet linken naar een afbeelding op je computer, want als de verbinding wegvalt (bv als je je computer afschakelt) is de link weg en zie je geen afbeelding meer.

Je kan je afbeeldingen wel ergens op het internet opslaan, bijvoorbeeld via photobucket, imageshack, enz.
Geplaatst op 03/02/2015 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 03/02/2015