recensies

Hallo. Is er een reden waarom mijn recensies niet meer geplaatst worden? Als ze niet goed genoeg zijn zou ik graag opbouwende kritiek willen ontvangen.
Geplaatst op 16/06/2015 Citeren
Avatar
Anne-Marie123
Geplaatst op 16/06/2015
Crew
Avatar fluiten
7767
Ik vermoed, maar weet het niet zeker, dat we momenteel met een toevloed van nieuwe strips zitten en die krijgen begrijpelijke voorrang en hebben een langere toonbaarheidsnormdrangofhoenoemjezoiets nodig op de homepage. Op dode momenten zullen je recensies weer opgenomen worden en op de homepage gepubliceerd. Hopelijk klinkt dit niet te kleinerend want zo is het totaal niet bedoeld!!!

Ook al blijf ik hier en daar je recensie nogal aan de korte kant te vinden, zo kort als bij mijn eerste reactie zijn ze wel niet meer en dat is al een hele progressie. :-)

Geplaatst op 16/06/2015 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 16/06/2015
Crew
Avatar Iyo74
6892
Ik probeer normaal geregeld de nieuwe recensies een plaatsje te geven op de homepage, maar door een enorme leesachterstand bij de recensies (die bijna weggewerkt is) zie/zag ik even niet meer wat al gepubliceerd is. Daar moet een dezer dagen opnieuw beterschap in komen...
Ik ben trouwens blij met je besprekingen van (iets) oudere albums want zo ontdek ik toch weer nieuwe zaken die ik in een tweedehandsbak op de eerstvolgende Gentse Stripbeurs ga opzoeken.
Geplaatst op 16/06/2015 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 16/06/2015
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Iyo74
Ik ben trouwens blij met je besprekingen van (iets) oudere albums want zo ontdek ik toch weer nieuwe zaken die ik in een tweedehandsbak op de eerstvolgende Gentse Stripbeurs ga opzoeken.


Oh ja, vergat ik nog te melden. Me tooooooooo!!!

Geplaatst op 16/06/2015 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 16/06/2015
Bedankt voor de verklaring en feed back. Ik wacht geduldig af.
Verder probeer ik de recensies interessant te maken door b.v. wat achtergrond info over de schrijvers en tekenaars te geven. Ik doe mijn best, maar ben vooralsnog geen literair wonder ;-)
Geplaatst op 17/06/2015 Citeren
Avatar
Anne-Marie123
Geplaatst op 17/06/2015
Crew
Avatar fluiten
7767
Net zo min als wij, dus. Eerlijk gezegd zie ik je recensies alleen maar verbeteren. :-)
Geplaatst op 17/06/2015 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 17/06/2015