Hardcovers in de reeks

Weet iemand misschien welke delen in HC zijn uitgebracht en wat de oplage hiervan is? Heb laatst deel 3 HC op de kop getikt, maar had er nog nooit ook maar één van gezien! Lijkt me behoorlijk lastig om aan te komen dus!
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 10/10/2007
Avatar kaeten
356
welke reeks?
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 10/10/2007
Vreemd, heb toch als onderwerp Pin-up gekozen. Nou ja, het gaat dus om Pin-up, Kaeten.
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 10/10/2007
Crew
Avatar Veter
7839
Als je vanuit de homepage of vanuit het hele forumoverzicht naar het bericht gaat zie je het gelinkte onderwerp niet, daarvoor moet je in het forumonderdeel staan.
Maar je hebt het bericht aan de Pinup Reeks gelinkt. Is het dat wat je bedoelt, Ruud?
En niet de reeks Pin-Up?
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 10/10/2007
Ja Veter, dat zou wel kunnen. Het gaat in ieder geval om Pin-Up 3.

Nou ik je toch te pakken heb, ik probeer al een week om de cover van deze HC ingescand te krijgen. Maar niks hoor! Hoewel keurig werd aangegeven dat de scan in behandeling was, verschijnt hij maar niet op de site! Ik word hier behoorlijk dol van. Temeer daar ik steeds weer tegen dit probleem oploop. Al zo'n 30 covers ingescand die maar niet verschijnen.
Vannacht nog een strip toegevoegd: "Ik ben-ik was". Verscheen snel op de site. Toen de cover netjes gescand, maar nu nog niks te zien!

Dan hebben we nog het probleem van de net wat grotere covers dan A4 (o.a. ook Pin-Up). Vaak lukt het wel deze te scannen zonder dat er tekst of tekening verloren gaat. Het gehele formaat wordt weliswaar niet gescand, maar het resultaat is heel goed. Wordt zo'n zeg maar 95%-scan door jullie verworpen? Als dat zo is, blijft voor mij alleen die plak-optie open, zoals die op het forum besproken is. Wil iemand het melden als dit een keer gladjes gelukt is? Een A3-scanner aanschaffen alleen om albums in te scannen is voor de meesten van ons denk ik geen optie.

Het zou me heel wat waard zijn als ik de voortgang van het scanproces, d.w.z. de beoordeling/opname van de scan zou kunnen toetsen/volgen.

Ik heb nog honderden in te scannen covers liggen. Maar ik wil al die moeite natuurlijk niet doen als het resultaat 0,0 is! ?(
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 10/10/2007
Veter, ik zie het nu, het onderwerp moet inderdaad niet Pinup zijn (reeks die toch wel wat heftiger is! 8), maar Pin-Up. Is dat door mij nog te veranderen? Anders zou ik willen vragen of een moderator dat even wil doen. Alvast bedankt!
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 10/10/2007
Crew
Avatar Veter
7839
Origineel geplaatst door Ruud Loman
Veter, ik zie het nu, het onderwerp moet inderdaad niet Pinup zijn (reeks die toch wel wat heftiger is! 8), maar Pin-Up. Is dat door mij nog te veranderen? Anders zou ik willen vragen of een moderator dat even wil doen. Alvast bedankt!

Daar kunnen de moderators ook niets aan wijzigen, dat zal iets worden voor Surya.
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 10/10/2007
Crew
Avatar Veter
7839
Origineel geplaatst door Ruud Loman
Ja Veter, dat zou wel kunnen. Het gaat in ieder geval om Pin-Up 3.

Nou ik je toch te pakken heb, ik probeer al een week om de cover van deze HC ingescand te krijgen. Maar niks hoor! Hoewel keurig werd aangegeven dat de scan in behandeling was, verschijnt hij maar niet op de site! Ik word hier behoorlijk dol van. Temeer daar ik steeds weer tegen dit probleem oploop. Al zo'n 30 covers ingescand die maar niet verschijnen.
Vannacht nog een strip toegevoegd: "Ik ben-ik was". Verscheen snel op de site. Toen de cover netjes gescand, maar nu nog niks te zien!

Dan hebben we nog het probleem van de net wat grotere covers dan A4 (o.a. ook Pin-Up). Vaak lukt het wel deze te scannen zonder dat er tekst of tekening verloren gaat. Het gehele formaat wordt weliswaar niet gescand, maar het resultaat is heel goed. Wordt zo'n zeg maar 95%-scan door jullie verworpen? Als dat zo is, blijft voor mij alleen die plak-optie open, zoals die op het forum besproken is. Wil iemand het melden als dit een keer gladjes gelukt is? Een A3-scanner aanschaffen alleen om albums in te scannen is voor de meesten van ons denk ik geen optie.

Het zou me heel wat waard zijn als ik de voortgang van het scanproces, d.w.z. de beoordeling/opname van de scan zou kunnen toetsen/volgen.

Ik heb nog honderden in te scannen covers liggen. Maar ik wil al die moeite natuurlijk niet doen als het resultaat 0,0 is! ?(

Covers blijven zelden lang staan voor beoordeling. Als ze na enkele dagen nog niet verschenen zijn betekent dit dat ze afgekeurd zijn, of dat er iets misgelopen is.
Ik denk niet dat er snel afgekeurd wordt, tenzij het foute covers zijn.
Zo heb ik vorige week (denk ik) een hele reeks afgekeurd, telkens dezelfde cover bij andere albums. Duidelijk fout dus.
(Het ging hier om de cover van "De Negen van het Godshuis", die eerst bij het goede album stond en daarna telkens bij andere albums toegevoegd werd. Klinkt dat iemand bekend?)
Ik heb hier in elk geval de laatste dagen geen covers gezien van de albums die jij vermeldt. Er passeren natuurlijk ook andere moderators. En we kunnen ook niet zien wie de covers toegevoegd heeft.
Of zou er een probleem aan jouw kant zitten? Zijn de covers die je doorstuurt in .jpg formaat?
Misschien moet je eens eentje toevoegen en het dan duidelijk vermelden op het forum. Dan kunnen we misschien al nagaan of de cover hier aankomt of niet.
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 10/10/2007
Ja Veter,

De cover van "De negen van het Godshuis" heb ik inderdaad geupload.
Dan is er iets goed misgegaan bij mij. Als ik scan, moet deze automatisch in een file "lastscan" worden geladen. Ik controleer altijd de inhoud hiervan. Dat was wel iedere keer goed.
Maar toch moet er iets mis zijn. Ik ga net zo lang door tot ik weet wat er mis is. Het moet toch iets simpels zijn.
Jij kunt me helepen door mijn acties te volgen.

Alvast bedankt!!
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 10/10/2007
Inmiddels voor de vierde keer "Ik ben, ik was" geupload.
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 10/10/2007
Crew
Avatar Veter
7839
Sorry Ruud, er staan voor het ogenblik geen covers ter beoordeling in het administratiepaneel! ;(

(En ik heb een paar uur geleden een andere cover goedgekeurd, hier lijkt dus alles normaal te lopen... )
Geplaatst op 10/10/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 10/10/2007
De fout zit inderdaad bij mij zie ik. De file 'lastscan' is geladen met een .jpg afbeelding van Pin-Up 3 in 2500x3500. Wel lekker scherp,
maar dat wordt niet gepakt. Misschien ook door een runtime error.
Ik ga eraan werken!! Bedankt voor het nakijken!
Geplaatst op 11/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 11/10/2007
Crew
Avatar Surya
13261
Best covers toch wat verkleinen voor je ze upload (300pixels hoog of breed is voldoende)
Geplaatst op 11/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/10/2007