Bevestigingsschermen

Mag ik zo vrij zijn een bron van ergernis te geven (op deze anders prima site): als je aangeeft een strip in bezit te hebben of gelezen te hebben krijg je een scherm waar meer detail gegeven kan worden. Tot daar OK, maar als je die sluit krijg je een tweede scherm dat zegt dat je aanpassingen opgeslagen zijn en dat gaat enkel dicht door op die kleine "X" te mikken en te klikken. Wat mij betreft volkomen nutteloos en na een tijd hoogst irritant als je veel strips in te geven hebt!
Geplaatst op 19/09/2015 Citeren
Avatar
JanLaloux
Geplaatst op 19/09/2015
Crew
Avatar Surya
13249
Je zou dus liever hebben dat het venstertje vanzelf sluit van zodra de gegevens opgeslagen zijn?
Geplaatst op 19/09/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 19/09/2015
Als ik me niet vergis, sloot dat venster zodravje ergens anders inhet venster klikte, maar is dat ip vraag van de mods gewijzigd?
Geplaatst op 19/09/2015 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 19/09/2015
Crew
Avatar Surya
13249
Dat denk ik niet, maar ik kan me vergissen
Geplaatst op 20/09/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/09/2015
Origineel geplaatst door Surya
Je zou dus liever hebben dat het venstertje vanzelf sluit van zodra de gegevens opgeslagen zijn?


Inderdaad, ik had dit ook al eens geopperd. Als je in het eerste venster OK drukt dan zou daar geen bevestiging meer voor nodig moeten zijn, je zou een Save like animatie kunnen tonen, dan weet je dat je gegeven verwerkt worden of zijn.



Geplaatst op 20/09/2015 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 20/09/2015
Crew
Avatar woelfie
4089
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Als ik me niet vergis, sloot dat venster zodra je ergens anders in het venster klikte, maar is dat op vraag van de mods gewijzigd?


Dat was inderdaad het geval bij de meeste schermen omdat je bij invoer van nieuwe strips soms per ongeluk buiten het popup window klikt, en dan met je alle bijkomende gegevens invoeren via verbeteringen, wat niet zo handig is.
Voor dat ene specifieke scherm voor je collectiebeheer zou je wel kunnen opteren om het bevestigingsscherm niet meer te laten zien. Zie suggestie van RdL
Geplaatst op 20/09/2015 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 20/09/2015