Public domain strips

Ja, ik blijf even zeuren. Maar de public domainstrip die Shupac onlangs heeft ingekleurd en vertaald vanuit het Engels (Amerikaans) ziet er heel goed uit. (zie het forum algemene stripdiscussies/Johnny Hazard opgeknapt).
Misschien zijn er wel meer leden die goed met Photoshop of een ander kleurprogramma zijn.
Zelf kan ik wel aardig vertalen en ik zou best eens zo'n public domain strip willen strip willen doen.

Mijn suggestie is dus ruimte op onze site te creëren voor zowel de ruwe public domain strips (zwart/wit en/of in een vreemde taal, de strips in uitvoering - zodat iedereen de vorderingen kan volgen en misschien zelf ook eens een poging wil wagen - alsmede een rubriek voor de voltooide bewerkingen. Dus het eindresultaat.

Dus zeg maar de drieëenheid raw/under construction/finished.
Als u begrijpt wat ik bedoel.....
Geplaatst op 24/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 24/10/2007
Crew
Avatar Surya
13271
Ik begrijp wat je bedoelt, en het kan best leuk worden, maar er zijn enkele andere dingen die ik eerst wil doen. Toegevoegd aan de lijst.
Geplaatst op 25/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/10/2007
Het is niet echt nodig om alles rechtstreeks op deze site te plaatsen. Het volstaat om ergens een stukje webruimte te nemen, en er hier alleen een link naar te maken. Ik ben zo vrij geweest om al een account met webruimte te openen, dus eigenlijk kunnen we al aan de slag.
Eerst zullen we een strip moeten kiezen. Ik stel voor dat we er eentje nemen van Golden Age Comics.
Geplaatst op 25/10/2007 Citeren
Avatar
Shupac Tout Court
Geplaatst op 25/10/2007
Good thinking Shupac!! :)
Geplaatst op 27/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 27/10/2007
Misschien eentje van The Saint?
Geplaatst op 11/11/2007 Citeren
Avatar
Shupac Tout Court
Geplaatst op 11/11/2007