Collecties

Crew
Avatar pepzaza
901
Ik weet niet of het ooit al hier geopperd is geweest, maar ik vind het nogal vervelend dat je geen overzicht kunt krijgen van collecties. Als je op de link klikt van een collectie, dan kom je niet uit bij de albums van die collectie, maar bij de reeksen waar die albums toe behoren.
Op die manier krijg je geen overzicht van de collectie zelf.
Het zou handig zijn als je een collectie kon zien, zoals een reeks, zodat je meteen ziet welke albums je nog mist.
Voorbeeld bij Collectie Charlie, of Pilote, of de reeks van GVA, HBVL.
Kan daar niet iets aan gedaan worden?
Geplaatst op 26/10/2015 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 26/10/2015
Crew
Avatar Veter
7825
Daar hoeft helemaal niets aan gedaan te worden, want die optie is reeds aanwezig. :-)
Klik gewoon op de sorteeropties, dan kan je kiezen op welke manier je die collectie wil bekijken.

bv volgens de collectienummering: Charlie of GVA

Geplaatst op 27/10/2015 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 27/10/2015
Crew
Avatar woelfie
4070
Ik dacht ook aan die optie, maar ik kan pepzaza volgen in die zin dat je niet direkt ziet welke albums van die reeks je hebt en/ontbreekt.
Je moet daarvoor doorklikken naar elk album.
De vraag is dus vermoedelijk om ook de gekleurde albumpjes die getoond worden naast de strip om aan te duiden of je het album in bezit hebt, ook hier te tonen in het overzicht van de collectie.

Dat is dus een vraag voor Surya.
Geplaatst op 27/10/2015 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 27/10/2015
Crew
Avatar Surya
13239
Die albumpjes zullen er inderdaad komen als ik ooit eens toe kom aan het responsief maken van die lijstjes
Geplaatst op 27/10/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/10/2015
Crew
Avatar Iyo74
6892
Origineel geplaatst door Surya
Die albumpjes zullen er inderdaad komen als ik ooit eens toe kom aan het responsief maken van die lijstjes

'Winter is coming', dus het werk in de tuin zit erop en is er volop tijd om te programmeren... :-P




OK, 'k geef het toe: 't is wishfull thinking...
Geplaatst op 27/10/2015 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 27/10/2015
Crew
Avatar pepzaza
901
Die sorteeroptie van Veter had ik nog niet gezien. Dus ik ben al voor de helft blij. (met de covers er bij zou nog toffer zijn)
Wat Woelfie zegt, zou ik dus ook graag nog willen, maar hiervoor zullen we dus de donkere wintermaanden afwachten. ;)
Geplaatst op 27/10/2015 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 27/10/2015