Collectiebeheer opnieuw beschikbaar

Crew
Avatar Surya
13273
Door een serverprobleem was de tabel voor het collectiebeheer beschadigd. Deze is nu teruggezet van de recentste backup. We hopen dat er een minimum aan verloren gegevens zijn. Onze verontschuldigingen voor eventueel ongemak.
Geplaatst op 25/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/10/2007
Avatar Herbert
1105
Mooi werk.

En goed nieuws ... op het eerste gezicht is m'n collectie nog volledig ! :]
Geplaatst op 25/10/2007 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 25/10/2007
Avatar iebeltje
123
Hi Surya,

Ik kan nog geen strips of reeksen toevoegen aan mijn collectie.

Na opslaan van losse strip verdwijnt het vinkje gewoon, na poging om strips op te slaan van een reeks krijg ik ook niets te zien.

Klikken op "Strips in je bezit" geen een scherm met melding: "Geen gebruiker opgegeven" terwijl ik wel ingelogd ben.

Groeten,

Kees
Geplaatst op 25/10/2007 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 25/10/2007
Het vreemde is, dat ik een aantal titels wel toe kan voegen aan m'n collectie, maar bijv. Tekko Taks 1 en 3 van De Lijn, niet.

Dit zou het gevolg kunnen zijn van het terugzetten van de tabel, naar een datum waarbij deze titels nog niet waren ingevoerd.
Ik hoop niet dat dit bij veel andere titels het geval zal zijn anders moet alles van na het vorige herstelpunt worden nagelopen!

Kan een van de moderatoren hier even naar kijken?
Geplaatst op 25/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 25/10/2007
Crew
Avatar Veter
7845
Ben je zeker dat je iets kan toevoegen?
Bij mij slaat hij niets op hoor...
Geplaatst op 25/10/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 25/10/2007
Origineel geplaatst door Veter
Ben je zeker dat je iets kan toevoegen?
Bij mij slaat hij niets op hoor...


Ja Veter, "De grauwe figuur van het onrecht" is net wel opgeslagen, maar voor de rest niets, rien, niente.....
Covers kunnen wèl toegevoegd worden ?(
Geplaatst op 26/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 26/10/2007
Crew
Avatar Surya
13273
Ik ben op de hoogte van het probleem
Geplaatst op 26/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/10/2007
Ik kan nu wel niets meer toevoegen aan mijn collectie...

Word dit nog verholpen?
Geplaatst op 27/10/2007 Citeren
Avatar
nocturnalfrog
Geplaatst op 27/10/2007
Crew
Avatar Surya
13273
Ik ben ermee bezig, sorry
Geplaatst op 27/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/10/2007
Origineel geplaatst door Surya
Ik ben ermee bezig, sorry


Misschien heb je iets aan deze informatie Surya: Heb net een dertigtal titels aan mijn collectie toegevoegd, dat lukte plotseling om ongeveer 20.00. Daarvoor absoluut niet.
Nu is weer een deel van wat ik invoerde verdwenen en wil het systeem geen nieuwe ingaven accepteren.
Wel titels en covers toegevoegd, dat gaat wel weer goed.

Behoorlijk frustrerend allemaal. Maar goed jij doet je best...nu het systeem nog!
Geplaatst op 27/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 27/10/2007
Het is allemaal weer in orde. Goed werk Surya! :)
Geplaatst op 27/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 27/10/2007
Crew
Avatar Veter
7845
?(

Ik geloof dat jouw browser vreemde dingen uithaalt. Of zit je daar aan een of andere stuff Ruud?

Werkt nog steeds niet hoor. :(
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 28/10/2007
Klaarblijkelijk the right stuff!!
Heb toch kans gezien 33 nieuwe titels in te voeren bij m'n collectie sinds 20.00! O.a. 3x Kruis van Kazenac. Trouwens wat een magistrale reeks is dat!!

Maar inderdaad nu werkt het weer niet meer. 3x Kruis van Kazenac is toch wel bewaard gebleven. Nou hoop ik dat Surya die suffe netbeheerder eens wakker schudt!! :(
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 28/10/2007
Origineel geplaatst door Veter
?(

Ik geloof dat jouw browser vreemde dingen uithaalt. Of zit je daar aan een of andere stuff Ruud?

Werkt nog steeds niet hoor. :(


Net nog even wat titels ingevoerd. Het aantal van de collectie wordt ook keurig aangepast. Weer zes toegevoegd, maar 3x Jules en Ollie pakt ie niet. Ook de Omkoopbaren 1 wordt nu niet meer gepakt. Het lijkt wel of die server of en toe uit en aan staat.

Heb jij trouwens de reeks Jules en Ollie verder ingevoerd? Ik heb een paar titels als reeks ingevoerd en iemand van jullie heeft de delen t/m 19 ingevoerd, maar er zijn 25 delen van.
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 28/10/2007
Sorry, zie nu dat iemand van jullie wèl alles heeft ingevoerd! 8)
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 28/10/2007
Het zal dan misschien aan het tijdsstip liggen maar ik krijg geen albums toegevoegd in mijn collectie, heel vervelend. Zo raak je achter op de geupdate series.
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 28/10/2007
Crew
Avatar Surya
13273
Ik heb tot nu liggen slapen (oops!) dus ik weet van niets. Indien het morgenvroeg nog niet opgelost is, probeer ik een andere oplossing.
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/10/2007
Avatar iebeltje
123
Ik hoop maar dat het morgen weer mogelijk is om albums toe te voegen, ik begin behoorlijk achter te raken inmiddels.

Veel succes met het vinden van de oorzaak en uiteraard het weer mogelijk maken van toevoegen.

Gr.

Kees

:D
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 28/10/2007
Beste Surya,

Ik hoop dat je goed slaapt. Ik heb wel een beetje met je te doen. Het is mij niet duidelijk waarom iedereen zoveel haast heeft met invoeren. Kennelijk kopen ze veel meer strips dan ik en hoe ze dat dan bijhouden is mij een raadsel. Tenslotte moet het allemaal ook gelezen worden. Ik mag dan gepensioneerd zijn, maar de boeken, strips en tijdschriften die ik nog door moet nemen stapelen zich op.

Ik hoop dat je hobby je niet boven het hoofd groeit. Sterkte!
Geplaatst op 28/10/2007 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 28/10/2007
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Hans Bekker
Ik mag dan gepensioneerd zijn, maar de boeken, strips en tijdschriften die ik nog door moet nemen stapelen zich op.


De enige oplossing hiervoor is een "stripstop". Sinds twee maand koop ik alleen nog maar de strips die ik ECHT wil. Dus alleen in de SSZ. Geen rommelmarkten, Yez, Ebay of tweedehandsbakken meer. En ik kan je garanderen dat de stapel thuis slinkt als sneeuw voor de zon.

Ik vermoed dat dit nog één maandje moet volgehouden worden en dan kunnen we er terug invliegen. 8)
Geplaatst op 29/10/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 29/10/2007
Avatar Jean-Paul
384
Origineel geplaatst door fluiten
De enige oplossing hiervoor is een "stripstop". Sinds twee maand koop ik alleen nog maar de strips die ik ECHT wil. Dus alleen in de SSZ. Geen rommelmarkten, Yez, Ebay of tweedehandsbakken meer. En ik kan je garanderen dat de stapel thuis slinkt als sneeuw voor de zon.


Dat is ook zo'n beetje mijn houding, maar dan permanent. Ik heb niet de ambitie om elke strip die er is te lezen en te bezitten; ik wil alleen de goede titels (bepalen welke dat zijn, daarbij helpt deze site enorm; dank daarvoor) en die mogen dan ook best wat kosten. Zo gauw ik me door een bak met goedkoop tweedehands spul van dat voornemen af laat brengen, kom ik thuis met albums waar ik later toch weer vanaf wil. Bovendien: als ik me in een halfuurtje zuchtend en steunend door een of ander onzinverhaal moet werken omdat ik het nou eenmaal in een opwelling voor een euro gekocht heb, is dat niet alleen zonde van mijn geld, maar ook van mijn tijd. Doe mij dus maar liever eens per week een Blacksad of Monster voor de volle mep...
Geplaatst op 29/10/2007 Citeren
Avatar
Jean-Paul
Geplaatst op 29/10/2007
Bij mij lukt het ook nie om strips toe te voegen :(
Geplaatst op 29/10/2007 Citeren
Avatar
Rand Altor
Geplaatst op 29/10/2007
Beste Rand Altor,

Iemand die zo'n schuilnaam kiest is vast op de hoogte met Robert Jordan. Hoe denk jij over het verloop van diens x-logie? Het laatste deel was het eerste waarover ik mijn twijfels had.
Geplaatst op 29/10/2007 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 29/10/2007
Idd ik ben een Rad des Tijds fan, eigenlijk een fantasy fan in het algemeen. Nu Robert Jordan is overleden, vrees ik voor het verdere verloop van de reeks. Gelukkig is deel 12 het laatste vd reeks en was hij al vrij ver gevorderd voor hij stierf. Ik las in een blog dat zijn vrouw en redacteur het boek alsnog zullen uitbrengen maar wanneer ...

De reeks begint heel goed en gaandeweg ging het wat achteruit maar de laatste delen waren toch weer bijzonder sterk.

Afwachten dus ?(
Geplaatst op 29/10/2007 Citeren
Avatar
Rand Altor
Geplaatst op 29/10/2007
Het toevoegen van losse strips of reeksen nog steeds niet mogelijk?
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
bluebird56
Geplaatst op 30/10/2007
Crew
Avatar Surya
13273
Origineel geplaatst door bluebird56
Het toevoegen van losse strips of reeksen nog steeds niet mogelijk?

Neen. Ik denk dat ik het probleem gevonden heb, maar ik wacht op de hosting om het aan te passen. Hopelijk slapen ze niet te lang uit vanmorgen!
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/10/2007
volgens mij slapen ze nog steeds, bij mij werkt het nog steeds niet
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 30/10/2007
Bij mij ook nog nie, vrij lastig vermits ik de laatste dagen een massa strips heb gekocht op e-bay ;(
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
Rand Altor
Geplaatst op 30/10/2007
gedeelde smart is halve smart
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 30/10/2007
GEDEELDE SMART IS HALVE SMART.

Surya, haast je niet. Je ziet dat deze invoerpauze de infostrippers bepaald meer folosofisch en socialer maakt. Het beste komt nu boven!
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 30/10/2007
Helaba :] Ik heb vandaag al zeker 10 ker gekeken of het terug ging. Gebruik de collectiebeheerder nog maar enkele weken maar kan er nu al niet meer zonder :rolleyes:
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
Rand Altor
Geplaatst op 30/10/2007
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Rand Altor
Helaba :] Ik heb vandaag al zeker 10 ker gekeken of het terug ging. Gebruik de collectiebeheerder nog maar enkele weken maar kan er nu al niet meer zonder :rolleyes:


Een gevoel dat ik ken. Een achterstand van meer dan 30 strips.

Maar we gunnen Surya met veel plezier de tijd om dit op te lossen. Ik heb sinds kort terug wat ruimte in mijn boekenrek om deze achterstand in te plaatsen.
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 30/10/2007
Crew
Avatar Surya
13273
Ik denk dat ik eindelijk gevonden heb wat het probleem is, maar ik kan niets aanpassen omdat de hosting er in geslaagd is ervoor te zorgen dat ik niet meer in mijn phpMyAdmin geraak. Handig!
Geplaatst op 30/10/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/10/2007