Gratis staanplaats Stripbeurs Putte 4 februari 2018

Crew
Avatar fluiten
7767
Even rondvragen of er interesse is voor we met dit project starten:

Op 22 januari 2017 zou er op de stripbeurs in Putte (Klein Boom) mogelijkheid zijn om een tafel te huren voor het verkopen van strips uit je collectie. De huur is €20,00 en zal je terugbetaald worden in de namiddag. Ja, je hoort het dus goed: gratis staanplaatsen. Voor alle duidelijkheid betreft dit alleen voor mensen die NIET professioneel verkopen. Mensen zoals jij en ik die strips hebben waar ze vanaf willen, voornamelijk dus om plaats te scheppen in de veel te beperkte rij boekenkasten.

De tafel zal ongeveer 2 meter lengte betreffen met hier en daar een lichte variatie. We gaan er geen stukken aan bij breien of afzagen.

Voorwaarden: het geld op voorhand storten (wat je dus later terug in je portemonnee kan steken als je blijft tot na 16 uur, natuurlijk)

Putte ligt vrij centraal, gemakkelijk te bereiken, gratis parking en een natje en een droogje zijn ook voorzien.

Langs deze weg wil ik dus eens horen of dit project mensen zou interesseren voor we starten.

Graag jullie feedback
Geplaatst op 08/03/2016 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 08/03/2016
Avatar Magda
1
Ik lees nu pas jullie bericht ivm gratis standplaats op stripbeurs te Putte op 22 januari.
Mijn man en ik zouden zeker geïnteresseerd zijn want wij hebben veel strips die we willen verkopen. Wij vinden het standplaatsgeld op goede beurzen inderdaad nogal duur (soms tot 35 euro voor 1 metertje) - dit kan volgens ons enkel haalbaar zijn voor professionelen en winkeliers. Dus dit is voor ons een goed idee. Gezien we toch een hele voorraad hebben (meer dan 700 strips) zouden we toch graag 2 plaatsen gewild hebben (staat dan zo niet op elkaar geplakt). We willen graag 1 tafel zelf betalen.
Hoop op een positief antwoord. Mvg, Magda
Geplaatst op 20/11/2016 Citeren
Avatar
Magda
Geplaatst op 20/11/2016
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Magda
Ik lees nu pas jullie bericht ivm gratis standplaats op stripbeurs te Putte op 22 januari.
Mijn man en ik zouden zeker geïnteresseerd zijn want wij hebben veel strips die we willen verkopen. Wij vinden het standplaatsgeld op goede beurzen inderdaad nogal duur (soms tot 35 euro voor 1 metertje) - dit kan volgens ons enkel haalbaar zijn voor professionelen en winkeliers. Dus dit is voor ons een goed idee. Gezien we toch een hele voorraad hebben (meer dan 700 strips) zouden we toch graag 2 plaatsen gewild hebben (staat dan zo niet op elkaar geplakt). We willen graag 1 tafel zelf betalen.
Hoop op een positief antwoord. Mvg, Magda


@ Magda: geen probleem, ik reserveer die voor jullie. Ergens in december of begin januari geef ik je alle details. Stuur je me eens je mailadres naar fluiten64 at gmail.com
Geplaatst op 20/11/2016 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 20/11/2016
Avatar Woeps
1
35€ voor 1 meter?
Zal wel hier en daar in NL zijn zeker?
In België in ieder geval niet.
Als men eerst zegt dat men slechts één tafel kan krijgen dan moet men dat nadien niet veranderen in 1 tafel gratis en 1 tafel betalen.
Dan moet men eigenlijk tegen die mensen zeggen dat ze in de andere zaal moeten reserveren.
Daar staan ook mensen met 4 meter die wel 4 meter betalen.
Waar is de logica?
Geplaatst op 21/12/2016 Citeren
Avatar
Woeps
Geplaatst op 21/12/2016
Crew
Avatar fluiten
7767
Het doel is om mensen aan te trekken die strips aan te bieden hebben, om welke reden ook, en maar heel sporadisch eens een verkoop doen, dus geen reguliere verkopers zijn.
Geplaatst op 23/12/2016 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 23/12/2016
Crew
Avatar Fumetti
3673
Goede zaak om ook aan "de kleine man" (en vrouw) zo een kans te geven, Fluiten! Ik denk dat daar vast veel interessants tussen zal zitten!
Geplaatst op 23/12/2016 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 23/12/2016